Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
SV: Hund i Asien, frigående vilde och potentiell middag??
Jag skulle aldrig få för mig att äta hund, aldrig någonsin. Och det gör inte "min" thaifamilj heller. Våra hundar hålls instängda på gården och blir ompysslade, bl a plockas dessa vidriga fästingar bort flera gånger i veckan.
Men skulle vi råka ha en "Maa keree" så tvekar svärfar inte att lämna iväg den till bilen från Sakon Nakhon som kommer någon gång ibland.
Mina hundar kostar 10000 bht så de är inlåsta tills de sålts.
Ej till mat så de är inlåsta på natten. Två i varge koja. Så här kommer ingen fan över bron.
Men jag kan berätta när inköparna kommer o ropar i sina högtalare så reagerar alla hundar på sojen, ända förklaringen jag får är att man känner lukten av stress av hundar man snott eller köpt. Har ingen annan förklaring.För faktum är att alla hundar blir som tokiga när uppköp ar bilen kommer.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.