Ubon
Forumveteran
Men har du 800 att avvara i två månader första gången så gör det , krångligt som fn med married viasa, jag hade inget val då de vägrade mig ett expire trots att jag visade upp både slantar och inkomstintyg på 800 k + , Skitstövel var han som satt där. Huvudkontoret i Buriram däremot är grymt trevliga , var där i veckan och kan bara lyfta på hatten för det mottagandet jag fick
Som jag skrev tidigare, så ordnade jag ett tillstånd för att stanna via merrige, januari 2020, en del papper, hembesök av IM, byhövdingen och grannar bjöds in som skulle intyga att dom sett mig tidigare?, mig ville dom inte prata med, och straxt efter detta så ställdes flygen på backen, så denna fick jag ingen nytta av, föll bort automatiskt när jag inte åkte tillbaka hösten 2020, tyckte nu att det var smidigt med visa on arrival, så min framtidsplan är att även nästa vinter ta en visa on arrival,. men året därpå, ta ut en exstension...
'
och någon ränta på mitt insatta kapital har jag aldrig fått, finns tillfällen när jag varit på banken, och sett skyltar om ränta, och när jag frågat efter detta konto, så har svaret alltid varit, att detta gäller endast Thai-folket....