Vad tror ni om fortsättningen av VM? Ny omröstning!

Vad tror ni om fortsättningen nu då

• Tyskland vinner kvarten

Röster: 0 0.0%
  • Torsk i semifinalen

Röster: 3 42.9%
  • Torsk i finalen

Röster: 1 14.3%
  • Stort jubel, dom vinner såklart

Röster: 3 42.9%

• Totala väljare
    7

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ikväll är det så dags igen, Tre Kronor drabbar samman med Tyskland. Nu är det ju vinna ellr försvinna som gäller. Tyskarna är livsfarliga, så jag är duktigt orolig. :-\

Har ni inte röstat om fortsättningen så är det hög tid att göra det NU!!

Det ser ju lovande ut nu! Men hur går det då mot Tjeckien i semin? Jaromir Jagr hade tydligen uppvisning mot USA tidigare idag. Jag bävar... :waiting:

Sverige spelar bra .Spelar dom så här "kan" det bli match mot tjekien

Nej spelar dom så här så får vi be gudarna att Fast spikar vNEJ dom måste höja sig några snäpp om de ska bli final mot Norge ;D

Tror att det blir torsk i semin ! känns lite avslaget med hockeyVM i maj månad när det har varit kanonväder. Plus att förlusten mot Norge svider fortfarande. :-\

Fasen vilken bra match Ryssarna gav Canada i tredje perioden. Mycket snyggt solomål. Tyvärr tror jag att det blir Ryssland - Tjeckien i final men jag hoppas verkligen att jag har fel. 8)

"Berralund " sa:
Fasen vilken bra match Ryssarna gav Canada i tredje perioden. Mycket snyggt solomål. Tyvärr tror jag att det blir Ryssland - Tjeckien i final men jag hoppas verkligen att jag har fel. 8)

Har du rätt där så hoppas jag att Tjeckien vinner :)

Jag tycker Fasth redan gjort en bragd med att hjälpa fram tre kronor hittills.. Men så är det ju en småländsk A.I.K:are. 8)

"Gazton " sa:
Jag tycker Fasth redan gjort en bragd med att hjälpa fram tre kronor hittills.. Men så är det ju en småländsk A.I.K:are. 8)

Japp, utan tvekan. Men i morgon är det upp till bevis för Fasth och hela laget! :nod:

Konstigt...
Tidigare var det endast 1 som hade röstat för vinst....
Plötsligt blev det 3...

Det var kanske dags att rösta i dag efter semifinalen var avgjord... ???

"ledarn " sa:
Du har ju hittat svaret !!!!!! VM-GULD :wai:

Tänk en final seger mot Finland.............................. Mumma..... :nod: :nod:

Ja, ikväll måste man väl för en gångs skull hålla på Pekka och gänget. Glömmer aldrig 6-5 segern mot finnarna i Hartwall arena, Helsingfors. :afro:

"Per Olav " sa:
Konstigt...
Tidigare var det endast 1 som hade röstat för vinst....
Plötsligt blev det 3...

Det var kanske dags att rösta i dag efter semifinalen var avgjord... ???

Kappvändare.. Ganska vanligt fenomen på CM stundtals... 8)

"ledarn " sa:
Du kan väl bara rösta 1 gång/användare ? Då går det väl inte att vända kappan ?

Men det var åtminstone två styck som satt på staketet och kollade vart pucken landade.. ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L

Tillbaka
Topp