Var kan man köpa snus i Thailand?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Hej
Jag åker till Thailand i vinter borta i 3-4 månader ska bo lite överallt bland Bangkok och utanför Pattaya så min fråga låter kanske banal men har snusat i många år och jag undrar om det är nån som vet om man kan köpa snus i Thailand?vet att det finns en svensk resturang i Hua Hin som säljer men ska inte dit nu.
tacksam för tips

Mvh Micke

Hej Micke!
Svenska kyrkan i Bangkok tillhandahåller en rad olika svenska produkter, bl a snus. De håller till på Sukhumvit Soi 33. Deras hemsida är skut.com

Trevlig resa! AKANO

Hej Buddy!!

Jag är övertygad om att du kan köpa snus på alla större semesterorter i Thailand men du kan få betala därefter. Min man är snusare och har alltid med sig ett antal stockar till Thailand. Ibland har det blivit kris men det har alltid löst sig. Antingen har han köpt där eller så har han träffat någon svensk som har gott om snus.
Vi har sett snus i Phuket på flera ställen, koh Samui, Ao Nang för att nämna några exempel.
Ska du dessutom till Pattaya så tror jag du kan vara helt lugn. Det har ju varit en stor turistort i många många år och där finns mycket svenskar.
Jag tror att en dosa kostade runt 45 kronor om jag minns rätt.

Du får väl "spara" på snuset i början.

Ha re gött
Marianne :wai:

mmm tack så mycket,kan inte vara utan snus ju*L* kommer ta med mig ett antal stockar snus iallafall men det är ju datum på dom oxå så lär få handla lite på slutet på resan men tack för tipsen dom uppskattas mycket.
mvh Micke

På Sukhumvit 22 finns det två svenskägda ställen, D´pelican Inn och New Cowboy som säljer snus, både lös öch portion. Pric runt 350 baht.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
926
Anonyma
A
A
Svar