Köpa mark i investeringssyfte

Vi kan än en gång konstatera att det finns personer som inte har förmågan att inse när dom angriper någon på ett irriterande sätt. Man menar inget illa men det blir helt fel i vissa fall. Det är tråkigt men inget man kan rå för.

Observera nu att INGEN är utpekad här, detta är ett generellt uttalande. :wai:

...JAG börjar aldrig en envig, jag bara ger respons på startade otrevligheter.

Du är ju inte helt okänslig så du måste ju själv reagera på allt detta som börjar likna mobbing mot ditt nick och som får mig att känna obehag.

Har du aldrig funderat på vad som triggar alla dessa angrepp? Ett tips är att det inte enbart är ett flockbeteende utan att det är personer som känner sig angripna av dig som försöker ge igen.

Precis som du säger i ditt egna citat ovan!

Ja mackes jag tror att du delvis har rätt i detta, men läggas till också,,, att i människans beteende finns det lägsta beteende, som finns bland alla djur, och det är att man gärna angriper människor som är i underläge,. Och det gör bara osäkra små människor, som är små både till kropp som mental storlek.....

DET tror jag i alla fall..

Ja mackes jag tror att du delvis har rätt i detta, men läggas till också,,, att i människans beteende finns det lägsta beteende, som finns bland alla djur, och det är att man gärna angriper människor som är i underläge,. Och det gör bara osäkra små människor, som är små både till kropp som mental storlek.....

Med den kommentaren eskalerade du nu konflikten genom att kalla dem som kritiserar dig för osäkra och små. Hur tror du de känner det nu? Knappast sympati!

Om du verkligen vill ha slut på konflikterna tror jag att du måste sluta att angripa folk med kommentarer som är så tydligt riktade.

Du är ju inte helt okänslig så du måste ju själv reagera på allt detta som börjar likna mobbing mot ditt nick och som får mig att känna obehag.

Har du aldrig funderat på vad som triggar alla dessa angrepp? Ett tips är att det inte enbart är ett flockbeteende utan att det är personer som känner sig angripna av dig som försöker ge igen.

Precis som du säger i ditt egna citat ovan![/QUOTE

Det var nog ett av de värsta dravel jag sett dig skriva ner.
Kan du inte tolka ock se att det är ju precis tvärt om, och det har pågått i nio år nu alltsedan hans första forum.
Blir faktiskt upprörd av vad skriver.
Du måste ju ställa dig frågan varför samma saker händer hela tiden gång efter gång efter gång under nio år.
Nä hade du haft mer bakgrunds historia, så hade du fått insikt i varför det händer.

mackes så jag är ditt "projekt" nu då???
Men det köper jag, för du är ju en skittrevlig kille i grunden faktiskt..

Men jag behöver ett tips ifrån dig. ta t.ex. gunnarg som jag veterligen ALDRIG någonsin angripit först, utan det har alltid varit stygga kommentarer ifrån hans sida, RIKTIGT stygga dessutom. Och han slutar ju ALDRIG!!!

Hur skall man behandla en sådan kille tycker du??? Ge gärna ett praktiskt råd???

Det måste vara historia.

Thaisnack har en ignorera funktion som fungerar bra, det är den absolut bästa lösningen.

Det måste vara historia.
Thaisnack har en ignorera funktion som fungerar bra, det är den absolut bästa lösningen.

Så din lösning är att låta &%¤¤##%&&:erna vinna hela tiden, böja nacke, och mest göra en slät figur....

Jag undrar om det fungerar på en gubbe som gunnarg, som satt det i system att gömma sig bakom ett nick, att sedan förfölja mig. Inga andra råd, kanske hur man skall skriva, och svara den människan då??? Någon hjälp ifrån forumets Admin verkar ju man inte få alls....

Så förslag emottages tacksamt... Men helst inga tråkigheter som att åka ner till Phuket och klappa till honom, gillar inte våld och sådana saker, men gärna hur jag skall kunna svara honom i skriv-form..

Så din lösning är att låta &%¤¤##%&&:erna vinna hela tiden, böja nacke, och mest göra en slät figur....

Jag undrar om det fungerar på en gubbe som gunnarg, som satt det i system att gömma sig bakom ett nick, att sedan förfölja mig. Inga andra råd, kanske hur man skall skriva, och svara den människan då??? Någon hjälp ifrån forumets Admin verkar ju man inte få alls....

Så förslag emottages tacksamt... Men helst inga tråkigheter som att åka ner till Phuket och klappa till honom, gillar inte våld och sådana saker, men gärna hur jag skall kunna svara honom i skriv-form..
Var det han du snodde nicket Gusse av för att djävlas på TS?

Du kanske ska börja att be om ursäkt till gunnarg för detta så kanske framtiden blir annorlunda

Tjena du kan ju börja med att sluta med påhopp om ställen nedanför Bangkok

Tjena så som du skriver här och på andra forum om admin så tro faaan att du inte får någon hjälp där

Tjena på bilder du lagt ut på dej själv ser du ju ut att ha normal kroppsvikt tydligen är det fejkbilder du är enligt dej själv en osäker liten människa som är små både till kropp som mental storlek

Tjena du kan ju börja med att sluta med påhopp om ställen nedanför Bangkok

Sölve hejsan vem du nu är! Men du fyller exakt min beskrivning på vissa människor. Har aldrig sett dig,,, aldrig pratat med dig,,,, eller OM dig,,,, och ändå förlänar du mig med 3 inlägg på raken i väldigt negativa ordalag....

Tack så mycket för uppmärksamheten... Förresten, kan man göra påhopp på en geografisk ort?????
o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O

Sölve hejsan vem du nu är! Men du fyller exakt min beskrivning på vissa människor. Har aldrig sett dig,,, aldrig pratat med dig,,,, eller OM dig,,,, och ändå förlänar du mig med 3 inlägg på raken i väldigt negativa ordalag....

Tack så mycket för uppmärksamheten... Förresten, kan man göra påhopp på en geografisk ort?????
o_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_Oo_O
Jag trodde i min enfald att du skulle bättra dig men du kör på i gamla hjulspår.Sluta med dina påhopp. Sök felen hos dig själv det skulle vara en god början.

Liknande trådar

A
Svar
2
Visningar
971
Anonyma
A
A
Svar
15
Visningar