Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tror jag har sett något diagram över när det är bäst att köpa sin biljett men kan inte hitta det. Ska åka i början på juli och har ögonen på Finnair från CPH,priset ligger just nu på ca 6200 och den stora frågan är blir det billigare och isåfall när?
Kollade den sidan men den visar inte riktigt det jag är ute efter.Låt säga att du vet att du ska åka om ett år när kommer då priset att vara som lägst?
Tror jag har sett något diagram över när det är bäst att köpa sin biljett men kan inte hitta det. Ska åka i början på juli och har ögonen på Finnair från CPH,priset ligger just nu på ca 6200 och den stora frågan är blir det billigare och isåfall när?
jag flög ner i sommaras i slutat juni. Om du tittar runt april maj ev i juni så har finnair kampanjer det står med rosa text pris.
Tex. 3.400:- när du klickar på den får du upp flera allternativ på resor från just det priset å uppåt men räkna med att du får som jag sitta i upp till 6timmar i Finland innan planet till los avgår.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.