Visarun, vilket land?

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

anonymous

Gäst
Ser ut som det börjar närma sig befodran, så kanske blir en 6 veckors tur hemma snart.
Nu har ju mitt 1 års visa gått ut så nu har jag varit hemma på 30 dagar turistvisa dem 2 sista gångerna.
Vilket land är smidigast att flyga över till för att få 30 nya dagar.

Vilket som är smidigast vet jag inte, men kan du inte passa på att flyga till fillipinerna och vara där någon dag. Men du har kanske varit där innan?

Funderar på en tur till Singapore hört så mycket om det landet ifrån andra sjömän, hade vart kul att se. Var inte så dyrt att flyga dit heller
Hur är det med VISA för Thai det behövs väl inte sökas innan till dom Asiatiska länderna runt omkring? Dom är ju med i Asean.

"Jonas " sa:
Funderar på en tur till Singapore hört så mycket om det landet ifrån andra sjömän, hade vart kul att se. Var inte så dyrt att flyga dit heller
Hur är det med VISA för Thai det behövs väl inte sökas innan till dom Asiatiska länderna runt omkring? Dom är ju med i Asean.
Här finns info, vet inte hur aktuell den är http://en.wikipedia.org/wiki/Visa_requirements_for_Thai_citizens, sen beror det ju på hur länge man ska stanna, men en visa run blir väl kanske inte så länge!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

B
Svar
0
Visningar
975
BigBang
B
A
Svar