Stad/land

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Wanpen " sa:
Berra (bertil?) lund (skåne) ;D
Ja, din teori är mycket troligare än min.

---
Kanske är han en Stockholmare, som har flyttat till Lund, även om det låter konstigt att någon vill flytta till Skåne :-)

En massa boende i Stockholm är inflyttade och då är det inget konstigt att man håller på något annat lag.

"Lunkan " sa:
Ja, din teori är mycket troligare än min.

---
Kanske är han en Stockholmare, som har flyttat till Lund, även om det låter konstigt att någon vill flytta till Skåne :-)

En massa boende i Stockholm är inflyttade och då är det inget konstigt att man håller på något annat lag.

Lunkan, Nej han är allt en tvättäkta skåning!

Verkar bara vara jag och Legolas som skrivit in den thailändska orten vi håller till i. :angel:
Flera tack!

Fråga gärna in person och inte genom U(Gazton) för då är det lätt att det glöms bort :) (ling saknar smileys i iphånen!!!)

Faktiskt menade jag att jag förmodligen kommer glömma ;) men kan nog hända oss båda!

Ja alltid kul med nya vänner i thailandet?

"legolas " sa:
Wanpen,, Du skämtar va??
Bara så insnöade jag fattar lite grand. Det är ett absolut "nono" bland medlemmarna att nämna var i Thailand man kommer ifrån. Och man gör detta av rädsla för att någon kanske kontaktar en??
:kewl_transparent: :kewl_transparent: :kewl_transparent:

O f#"¤, kan de va så illa

Wanpen nu får du tami*** specificera dig lite :nod:

Dock vet jag redan var i thailand :)

"legolas " sa:
Wanpen,, Du skämtar va??
Bara så insnöade jag fattar lite grand. Det är ett absolut "nono" bland medlemmarna att nämna var i Thailand man kommer ifrån. Och man gör detta av rädsla för att någon kanske kontaktar en??
:kewl_transparent: :kewl_transparent: :kewl_transparent:

Skrev efter detta inlägg, fattade som att de var inte
ok att säga var i thai man kommer ifrån eller bor,
eller fattade jag galet

"legolas " sa:
Wanpen-mannen!!!
Det var ironiskt menat bara. Du är så blyger så du skriver "Thailand och Svedala",
Jag läste tidigare att det fanns önskemål ifrån någon att det kunde vara kul och faktiskt bra om vi skrev under vår avatar var vi bor i Sverige och i Thailand när vi är härnere. Kanske kul att veta om inte annat, ger en känsla av samhörighet här på forumet.

Så jag själv och Zääta är de enda som "vågar" skriva dit, jag kommer alltså ifrån Bollebygd och bor nu i byn Nong Nasaeng utanför Chaiyaphum.
Värre än så var det inte Wanpen.
ha det gött......

Jag visar åtminstonde att jag är från småland...

"legolas " sa:
Ja men du, varför inte skriva dit namnet på den där baren du älskar i Thailand, så vi vet var vi skall leta när du är härnere.. Ibland kanske ambulansen behöver finns dig..

;D ;D ;D

Jaha? och exakt hur ska det hjälpa mig.. jag finns i alla öppna barer.. min enda tröst är att Khun Shaowpanyaa ska hitta mig :beer:

"legolas " sa:
Wanpen-mannen!!!
Det var ironiskt menat bara. Du är så blyger så du skriver "Thailand och Svedala",
Jag läste tidigare att det fanns önskemål ifrån någon att det kunde vara kul och faktiskt bra om vi skrev under vår avatar var vi bor i Sverige och i Thailand när vi är härnere. Kanske kul att veta om inte annat, ger en känsla av samhörighet här på forumet.

Så jag själv och Zääta är de enda som "vågar" skriva dit, jag kommer alltså ifrån Bollebygd och bor nu i byn Nong Nasaeng utanför Chaiyaphum.
ha det gött......

Jaha så var de

"legolas " sa:
Wanpen-mannen!!!

ha det gött......
Jag trodde jag hade talat om det, men nu ser jag att jag bara svarat på att jag tyckte idén var bra :)

I Sverige - Skogen :)
I Thailand trodde jag det skulle bli en by i södra Sakon Nakhon, men det bidde nog inget. Nu vet jag inte, för det beror på var blivande fruns familj bor - om jag hittar någon fru, som passar båda mina sidor alltså. Det är ju bäst om jag hittar henne innan jag flyttar ner, så jag vet var jag ska bosätta mig :)

"legolas " sa:
Lunkan, om du går in under din profil och skriver dit då
dina detaljer Skogen, och vad du vill i Thailand..
så syns det under din avatar. Käckt va???
Jag slängde ett öga på den, men hittade inte var man skriver det för att det ska synas till vänster. Nu kommer jag ihåg varför jag bara skrev om idén första gången - Jag väntade på att det skulle bli lättare att lägga till :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
13 K
Gazton
G
P
Svar