Att bli pappa på gamla dar

En fantastisk tråd som tar lång tid att läsa igenom. Ja, man ligger kanske snart själv i "farozonen". Vem vet, känns lite skrämmande, nästan som att börja om livet på nytt. Skulle jag orka det? Skulle jag vilja det? Det är många frågor som snurrar runt. Ni som lagt ut bilder har väldigt fina barn. Det känns uppmuntrande.

Vår lille son fick en ny leksak idag.
20150605_143026.jpg

Vår lille son fick en ny leksak idag.
20150605_143026.jpg

Den bästa bentränaren som finns för små barn, den ger dom balans och starka benmuskler.
Skall användas väldigt tidigt, då har dom styrkan då dom börjar gå själva.
Min grabb, hade en, som han satt och hoppade runt på, då han var jätteliten.Sedan då han började gå, så tog det bara några dagar innan han sprang runt överallt.Köpte sittvagn, den ville han bara sitta i 2ggr sedan gick han alltid med oss.

Den bästa bentränaren som finns för små barn, den ger dom balans och starka benmuskler.
Skall användas väldigt tidigt, då har dom styrkan då dom börjar gå själva.
Min grabb, hade en, som han satt och hoppade runt på, då han var jätteliten.Sedan då han började gå, så tog det bara några dagar innan han sprang runt överallt.Köpte sittvagn, den ville han bara sitta i 2ggr sedan gick han alltid med oss.

Exakt, han har haft hoppgunga tidigt och andra grejer att hoppa runt på. Så det är full fart på dom små benen, det kan jag intyga. Ibland har man nästan svårt att hänga med. Denna är perfekt i trädgården, den var jättepopulär där igår.

Håller med er samtliga, det var en stund sen man var här inne och lämna en uppdatering.

3023775708314.jpg

Dalahästen som dottern håller i fick hon tillskickad i posten från mig, vad man kan utröna av flinet så verkar hon nöjd i alla fall..

Håller med er samtliga, det var en stund sen man var här inne och lämna en uppdatering.

3023775708314.jpg

Dalahästen som dottern håller i fick hon tillskickad i posten från mig, vad man kan utröna av flinet så verkar hon nöjd i alla fall..
Förstår att du längtar, inte bara värmen, maten och folket som drar. Du har ju dina hjärtan därnere också. Flinet fick hon ju när hon insåg att hästen var från pappa!

Förstår att du längtar, inte bara värmen, maten och folket som drar. Du har ju dina hjärtan därnere också. Flinet fick hon ju när hon insåg att hästen var från pappa!
Hon kan ju skryta med att ingen annan unge har en sån häst, i den närmsta omgivningen..;););)

Senast redigerad av en moderator:
Hej, orkade inte läsa alla inlägg. Men själv så är jag nog en sk. "gammal" pappa, Har 4 barn, 2 med exet, idag 27 och 29 år. Och 2 underbara flickor med min Thaifru, de är 4 och 6 år. Själv så är jag 54 år ung.... "Ska du börja om?" Det var den första frågan jag fick, men med "facit" i hand så ångrar jag ingenting, tvärtom. Mina stora barn ÄLSKAR småsyrrorna, t.o.m. x-et gullar med dem! Det jag själv tycker, är, känner mig lugnare, tar inte allt på så stort "allvar", med tanke på förkylningar , vattkoppor, m.m. Känner mig cool, helt enkelt.

Hej, orkade inte läsa alla inlägg. Men själv så är jag nog en sk. "gammal" pappa, Har 4 barn, 2 med exet, idag 27 och 29 år. Och 2 underbara flickor med min Thaifru, de är 4 och 6 år. Själv så är jag 54 år ung.... "Ska du börja om?" Det var den första frågan jag fick, men med "facit" i hand så ångrar jag ingenting, tvärtom. Mina stora barn ÄLSKAR småsyrrorna, t.o.m. x-et gullar med dem! Det jag själv tycker, är, känner mig lugnare, tar inte allt på så stort "allvar", med tanke på förkylningar , vattkoppor, m.m. Känner mig cool, helt enkelt.

Välkommen @sten! Till ligan för "Ej barnlösa", vi som härbärgerar här är som synes över 50års gränsen(give & take), men ser som dig inget hinder att ha en "offspring" med sin thaikärlek.. :);):)

Och här är några bilder på frun & Keyla när de firade "Mothers day" i Thailand..

3026740840746.jpg

3044132531838.jpg

Som sagt, äpplet faller ju inte så långt ifrån trädet.. ;):);)
Här på sista bilden får man se upp för "herrn", 2:an från vä. den blicken är inte och leka med, siktet redan inställt, får snart uppfylla @matteinsurin krav: -Jag har bössa, spade & ett alibi..

3026732690812.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp