Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Så var det gjort ! barnen blev döpta i Huddinge kyrka idag, grabbens enda kommentar till prästens tal var " jag vill inte höra mer " Bifogar lite halvtaskiga bilder från dagen.
Så var det gjort ! barnen blev döpta i Huddinge kyrka idag, grabbens enda kommentar till prästens tal var " jag vill inte höra mer " Bifogar lite halvtaskiga bilder från dagen.
Var ett tag sen jag sist skrev i tråden men här kommer en liten uppdatering om hur det är att bli och vara pappa på gamla dar.. Lilltösen som snart fyller 4 månader har fått sina första vaccinationssprutor och bevakas noggrant av BVC vakande ögon . Har många och långa samtal med lilltjejen men orden är domsamma" AIK " dock har jag ännu inte fått nåt gehör, men var så säkra det kommer.. Själv har jag också fått känna av den otäcka känslan att vara en frånvararande pappa, det kan gå flera dagar i rad då man går till jobbet innan barnen vaknat och man kommer hem när dom har somnat vilket man försöker att kompensera på helgerna genom att försöka vara med barnen varje sekund då dom är vakna. Det var allt för den här gången..
Mats
Bifogar en höstbild från en av stockholms södra förorter
Barnens stora högtid julafton börjar närma sig med stormsteg, själv är jag ganska anti till vad som blivit ett kommersiellt jippo. Men nu med barnen känns det mer inspirerande att fira jul, och att man gör sin roll som en riktig tomte på ett fördelaktigt sätt.
Tyvärr är det väl så, snart bankar väl den första slusken på dörren för att ta ut våra töser på dejt nå ja innan dess blir det dax att skaffa sig vapenlicens. God jul tillbaka Jo-Be till dig och dina kära
Har just fått en dotter den 30/11 2011, är 69 år ,trodde inte det var någon risk längre ,men nu när det hänt är jag glad , aldrig haft tid så mycket för mina barn förut som nu. Någon annan som kan berätta om sina erfarenheter om detta . PS, jag bor utan för Pattaya .
Jag vill också säga stort GRATTIS! Jag har ju också, precis som legolas, två bonusbarn som är helt underbara. Det roligaste nu är deras framsteg när det gäller svenskan, men det gäller kanske inte dig, ombordlevande.
Lycka till nu med allting, du kommer att få ett härligt liv.
Har just fått en dotter den 30/11 2011, är 69 år ,trodde inte det var någon risk längre ,men nu när det hänt är jag glad , aldrig haft tid så mycket för mina barn förut som nu. Någon annan som kan berätta om sina erfarenheter om detta . PS, jag bor utan för Pattaya .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.