Att bli pappa på gamla dar

"matteisurin " sa:
Så var det gjort ! barnen blev döpta i Huddinge kyrka idag, grabbens enda kommentar till prästens tal var " jag vill inte höra mer " Bifogar lite halvtaskiga bilder från dagen.

:wai: Mats

Grattis Matte me familj hoppas ni får en fortsatt trevlig dag

micke

Var ett tag sen jag sist skrev i tråden men här kommer en liten uppdatering om hur det är att bli och vara pappa på gamla dar.. Lilltösen som snart fyller 4 månader har fått sina första vaccinationssprutor och bevakas noggrant av BVC vakande ögon :o. Har många och långa samtal med lilltjejen men orden är domsamma" AIK " dock har jag ännu inte fått nåt gehör, men var så säkra det kommer.. ;) Själv har jag också fått känna av den otäcka känslan att vara en frånvararande pappa, det kan gå flera dagar i rad då man går till jobbet innan barnen vaknat och man kommer hem när dom har somnat :( vilket man försöker att kompensera på helgerna genom att försöka vara med barnen varje sekund då dom är vakna. Det var allt för den här gången..

:wai: Mats

Bifogar en höstbild från en av stockholms södra förorter

Visa bilaga 15799

Barnens stora högtid julafton börjar närma sig med stormsteg, själv är jag ganska anti till vad som blivit ett kommersiellt jippo. Men nu med barnen känns det mer inspirerande att fira jul, och att man gör sin roll som en riktig tomte på ett fördelaktigt sätt. ;)

God jul på er alla

Visa bilaga 16289

Det märks att tiden rusar iväg, attans va stor hon har blivit matte, men hon har ett par månader innan Olivia är ikapp Keyla ;D :D ;D

Go Jul till alla i familjen!! :) :)

"legolas " sa:
Matte, tänk att det kräves en thailändsk kvinna för att ni skall få till ett sådant sött barn.... :wai: :wai: :) :) :wai: :wai:

Visst är det så, men vad gör man inte när man saknar dom yttre förutsättningarna själv ;) :)

En riktigt god Jul lego och de dina / önskar Mats med familj

"Jo-Be " sa:
Det märks att tiden rusar iväg, attans va stor hon har blivit matte, men hon har ett par månader innan Olivia är ikapp Keyla ;D :D ;D

Go Jul till alla i familjen!! :) :)

Tyvärr är det väl så, snart bankar väl den första slusken på dörren för att ta ut våra töser på dejt :( nå ja innan dess blir det dax att skaffa sig vapenlicens. God jul tillbaka Jo-Be till dig och dina kära :)

Matte du får låsa in henne tills hon blivit
30 ;D
Du vet ju hur vi grabbar va när vi va 15 8)

Dom här två kommer att göra Kävlinge osäkert i framtiden också!

Skånes Djurpark 110827 051.jpg

Har just fått en dotter den 30/11 2011, är 69 år ,trodde inte det var någon risk längre ,men nu när det hänt är jag glad , aldrig haft tid så mycket för mina barn förut som nu. Någon annan som kan berätta om sina erfarenheter om detta . PS, jag bor utan för Pattaya .

Jag vill också säga stort GRATTIS! Jag har ju också, precis som legolas, två bonusbarn som är helt underbara. Det roligaste nu är deras framsteg när det gäller svenskan, men det gäller kanske inte dig, ombordlevande.

Lycka till nu med allting, du kommer att få ett härligt liv. :wai:

Ombordlevande Stort grattis från mig fasen då e de inte bara luft som kommer från en gammal man :) lycka till me kärleken o dottern

micke glimt

"ombordlevande " sa:
Har just fått en dotter den 30/11 2011, är 69 år ,trodde inte det var någon risk längre ,men nu när det hänt är jag glad , aldrig haft tid så mycket för mina barn förut som nu. Någon annan som kan berätta om sina erfarenheter om detta . PS, jag bor utan för Pattaya .

GRATTIS!! Ombordlevande, till dottern, själv fick jag också en dotter 2011 som har blivit 8 månader redan..

Jo-Be

123. Keyla.jpg

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp