Att bli pappa på gamla dar

Kul! Och se att Olivia har vuxit till sig, Matte

Vad är hon nu 6-7 månader gammal, min lilla keyla börjar närma sig ettårs gränsen i slutet av maj.. :thumbsup: :thumbsup:

Här kommer en hyffsat färsk bild på Keyla.

Jo-Be

174. Keyla.jpg

"Jo-Be " sa:
Kul! Och se att Olivia har vuxit till sig, Matte

Vad är hon nu 6-7 månader gammal, min lilla keyla börjar närma sig ettårs gränsen i slutet av maj.. :thumbsup: :thumbsup:

Här kommer en hyffsat färsk bild på Keyla.

Jo-Be

Våran lilla tös fyllde 7 mån i fredags :D Håller alla tillgängliga tummar att du får vara med dina kära nere i Thailand på din dotters födelsedag :nod:

Mats

"Mats 49 " sa:
Väldigt så gulliga och söta thaibarn ni har. :thumbsup:
Sånt värmer invärtes , att få se era små telningar. :thumbsup:
:wai: :wai:

Mats 49
:wai:

Nåja nu ska vi inte överdriva, dom har ju svenskt blod i sina ådror ! ;) med risk för att stavningen är åt fanders så kallas dessa barn Loo kruyng ???

Nu när lilltösen snart fyller 8 månader och grabben fyller 4 år i sommar, har dom börjat att leka lite tillsamans :D :D
Trist bara att man själv inte fick plats i nån av baljorna. Men å andra sidan är det nog tur för mänskligheten ;)

Visa bilaga 19215

Vilka goa thaibarn, så gulliga och fina så :thumbsup: :thumbsup:

Såna där telningar ger enorm glädje.... :thumbsup: :thumbsup:
Har man sen dom ihop mer rätt kvinna är lyckan total--- :thumbsup: :thumbsup:

Lasse52

"matteisurin " sa:
Nu när lilltösen snart fyller 8 månader och grabben fyller 4 år i sommar, har dom börjat att leka lite tillsamans :D :D
Trist bara att man själv inte fick plats i nån av baljorna. Men å andra sidan är det nog tur för mänskligheten ;)

Fam Matte det hade varit en syn för gudarna o se di i en sån balja :)

"glimten66 " sa:
Fam Matte det hade varit en syn för gudarna o se di i en sån balja :)

Nej Micke ! jag kan garantera att den dagen skulle gudarna gråta, men å andra sidan, kan jag rengöra septiktanken så vete faan om jag inte hoppar i... ;)

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp