Att bli pappa på gamla dar

Superstort grattis Berra, men så liten var han ju inte även om allt är relativt.

Du kan glädjas med att de brukar likna pappa ibörjan för man ska ta till sig barnet med det växer bort :D :D :D :D

Hur tar halvsyskonen tillökningen?

Grattis gubben hoppas du får lite sömn nu när det ska ätas hela nätterna :)

"legolas " sa:
Javisst ett jättestort grattis ifrån mig också... Du kommer att bli saknad Berralund, alla gillar ju dig!!!

Adjö med dig........

legolas

[/quot
Du är tydligen precis som förr, ingen förbättring. Vad har Berralund gjort dig nu då? Vart har du läst om att han ska sluta eftersom du säger adjö. Eller är det du dom ska sluta? Men då kan du väl säga adjö till alla dina "rövslickare".

Ett stort grattis Berra.
vi har anat att något varit på gång och så har det hänt.
Undrar om knodden får samma dialekt som mina barn har, en halssjukdom som kallas skånska....

"Berralund " sa:
Och härmed kan jag meddela att i tisdags kväll anlände storken med herr och fru Berralunds tillökning i form av en välskapt liten son på 3820 gram. En riktig liten raring som enl andra liknar sin pappa (arme pojke).

Grattis Berralund.
Du får ge frun en kram från mig. Jag ser att barnet blev en vädur, jag skickar pm om vad ni behöver tänka på då.

Stort Grattis Berralund och frugan!

3820 g , det är en stor pojke. Måste vara från pappan.

Våran grabb Jonas, som nu är 2,5 år vägde bara 3200 g när han foddes.

Han har dock vuxit till sig bra, och med sina 16 kg och 95 cm är han nu byns storste 2,5 åring, säger dom på byns vårdcentral.

När jag skev ``bara`` ì mitt gattis till Berralund var det endast en jämforelse med Berraluns sons 3850g.

Fattade du verkligen inte det Legolas ?

Ja 3820 g är nog en ganska ansenlig vikt om man betänker att han föddes drygt två veckor för tidigt. Men frugan fixade detta galant med endast lustgas som hjälp. :thumbsup:

Pojken skall heta David, inte fel med ett internationellt gångbart namn. :)

Och lego, jag kommer att dyka upp här i nästan lika stor utsträckning som tidigare. Någon måste ju hålla öronen raka på dig. ;)

"Berralund " sa:
Ja 3820 g är nog en ganska ansenlig vikt om man betänker att han föddes drygt två veckor för tidigt. Men frugan fixade detta galant med endast lustgas som hjälp. :thumbsup:

Pojken skall heta David, inte fel med ett internationellt gångbart namn. :)

Och lego, jag kommer att dyka upp här i nästan lika stor utsträckning som tidigare. Någon måste ju hålla öronen raka på dig. ;)
Oj två veckor förtidigt och hela 3820, tur då att hon inte gick över två veckor då hade det väl inte räckt med lustgas.

Våra vägde 3215 resp 2720 men de var 10 resp 17 dagar tidiga.

David blir en rejäl karl det förstår jag :)

Berralund, glöm inte att spara födelsejournalen, den ska med när man söker medborgarskap för barnet på ambassaden. Bara så det inte försvinner i bland alla papper som kommer.

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp