Att bli pappa på gamla dar

Tack Byscha, ja dom är verkligen fina och goa alla tre. Hoppas att allt är fint med din familj också! :)

Visst är de gulliga :nod:

Hur gamla är de äldre syskonen, ser ut som 10 och 8 men kan ha fel :-\

Minsting är han lik dig, ivarje fall med de blå ögonen väl?

Du gissar bra på åldern, Janne. Pojken på pricken men tösen är 11. Lille David hade mörkblå ögon från början men dom går mer och mer över i brunt. Och brunt anlag är ju dominant så i de flesta fall med blå- och brunögda föräldrar så får barnen bruna ögon. :)

Fin unge du fått berra ser ut som en sjöbuse 8) Hoppas själv på barn, kom ju fram lite mer nu när jag var hemma varför frugan bettede sig som hon gjorde när farsan var på besök. När jag var på sjön så hade hon varit och testat sig, enligt läkarna kan hon inte få barn på naturlig väg utan måste provrörsbefruktas ifrån mig + att munkarna sagt att hon skall dö inom 10 månader. Så inte så konstigt att hon har betett sig som hon gjort.

"Jonas " sa:
Fin unge du fått berra ser ut som en sjöbuse 8) Hoppas själv på barn, kom ju fram lite mer nu när jag var hemma varför frugan bettede sig som hon gjorde när farsan var på besök. När jag var på sjön så hade hon varit och testat sig, enligt läkarna kan hon inte få barn på naturlig väg utan måste provrörsbefruktas ifrån mig + att munkarna sagt att hon skall dö inom 10 månader. Så inte så konstigt att hon har betett sig som hon gjort.
Va roligt att ni planerar att skaffa barn Jonas.

Först skall vi lösa våra problem men vi är på god väg, kan bara munkarna lära sig att hålla inne med vissa saker så skall det nog gå bra.

Och barn har vi försökt få dom senaste åren därför frugan gick och pratade med läkare och gjorde undersökning i hemlighet för det har ju inte blivit något resultat.

Håller tummarna för att det blir något, Jonas. Vi hade oddsen emot oss eftersom frugan är opererad efter ett tidigare missfall men det lyckades trots detta. Man skall nog bara försöka slappna av och inte tänka så mycket på det, det som sker det sker.

Och det är gott att höra att ni är på väg att reda ut ert förhållande. Lycka till! :)

Berralund! Vilka fina barn! All lycka till dem och hela din familj. Till dig också förstås!

Jonas! All lycka till dig och din fru också!

Tack för det Ragnela! Ja dom + frugan har verkligen givit mig lycka "på gamla dar". Ha det riktigt bra själv! :wai:

En ny bild på David med mamma.

David 126.jpg

Din familj är också jättefin, Matte. Vi får se om det blir något annat resmål än byn nästa år när vi äntligen skall åka ner, misstänker att frugan vill stanna däruppe så mycket som möjligt.

Grattis till familjen och tack för starten av en bra tråd! :wai:

Liknande trådar

A
Svar
15
Visningar
2 K
trollet
T

Tillbaka
Topp