Elitserien/Hockey-allsvenskan 2011/2012

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"glimten66 " sa:
Som det ser ut nu kommer det att bli publikdragande hockey nästa säsång i dom nedre serierna när Vi gästar där ett år

Även om djurgårn skulle hamna i kvalserien, ser jag inget direkt hot mot djurgårn och må gud förbjude att södertälje går upp igen :)
Men visst faan är djurgårn en stor besvikelse i årets elitserie, men jag hoppas innerligen att dom inte rasar ut :nod: :nod:

Det gick ju bra för Redhawks idag, nu ligger man ju hyfsat till för att delta i förkvalserien. Sen kan vad som helst hända... ::)

En trevlig nyhet i mörkret :D AIK dvs originalet är i praktiken klara för slutspel trots att 3 omgångar återstår :thumbsup: :thumbsup:

Idag skall det bli spännande att åka in till Malmö och titta på matchen mot Mora. Ganska avgörande för en plats i förkvalserien. Det lär bli mycket folk i Arenan med ett jubileumspris på biljetterna på 40:-. Laget skall spela i himmelsblå tröjor idag eftersom klubben startade som en del av Malmö FF för 40 år sedan. :)

"Berralund " sa:
Idag skall det bli spännande att åka in till Malmö och titta på matchen mot Mora. Ganska avgörande för en plats i förkvalserien. Det lär bli mycket folk i Arenan med ett jubileumspris på biljetterna på 40:-. Laget skall spela i himmelsblå tröjor idag eftersom klubben startade som en del av Malmö FF för 40 år sedan. :)
Hej och hå det kan bli en kämpa match.
Kul att dom gör lite för publiken och sänker priset, annars är det för dyrt tycker jag.
Speciellt om man är Djurgårdare då får man ingen valuta för pengarna :D :D

Precis, det har varit samma med Malmö. Man har ju annat att lägga pengarna på nuförtiden. Det ordinaie biljettpriset är alldeles för högt, sen tillkommer ju resa med bil eller tåg samt parkering etc. Så jag har avstått trots att jag gärna har velat gå, allt är en fråga om prioriteringar. :-\

AIK:s fortsatta marsch mot guldet fortsätter ! :thumbsup: :nod: det är väl en nyhet om något !

Och Malmö som lyckades slå Rögle borta igår - undrens tid är inte förbi. Återigen en tuff bortamatch idag mot Oskarshamn, vinst där och hoppet om kvalserien lever. ::)

En liten ljusning för mig är att Malmö bortaslog Oskarshamn i kväll. Bra gjort, det ljusnar åtminstone tillfälligt lite i horisonten! :thumbsup: :thumbsup:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp