Exakt för ett år sedan

Kycklingen

Administratör
Forumpersonal
image.jpg
image.jpg
Förra året så tog jag och mannen ledigt från jobbet denna dagen, vi tog med sonen och åkte till High chapparall. Vi hyrde en stuga där, sen kom Berralund med familj och även admin med flickvän dök upp.
Lika trevligt som vanligt att träffa er
.

High Chaparall firade jag midsommar många ggr på den tiden man va raggare, fn va kul vi hade fast vi var tvungna att hålla till längst ner på campingen. Fick med mig dunken som var det som gällde på den tiden in på Chaparall och sen hamna vi på saloonen på kvällen. Kommer ihåg när svågern kommet in på saloonen iklädd boots, skinnväst å cowboy hatt, inget mer. Jubel men han gick lugnt å satte sig på en barstol å beställde en bärs. Bartendern bara flina å gav han en stor stark. Ingen bråka med oss om vi inte bråka.. Jvla kul tid av mitt liv, Jonas farsa vet nog precis..

Detta året har dom infört alkoholfritt på chappis tyvärr, dom ska satsa på barnfamiljer.

Men själv minns jag också som du nmax den gamla goda tiden :)

Ja det är trevligt där, särskilt i trevligt sällskap. Vädret var tyvärr inte det bästa men det var kul i alla fall. Fasen vad tiden går fort, redan ett år. Obegripligt!

Liknande trådar

Tillbaka
Topp