Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Koh Samui år 2011. En liten apa jag träffade någonstans i Samui. Hon gick och satte sig i korgen på vår motorcykel, så förmodar att hon ville följa med mig hem =).
Min videokamera fångar ju upp bilder också. Kvaliteten är sådär. Men lite bilder från Bangkok, Udon Thani, Nong Bua Lam Phu och Nong Khai. Från sista resan år 2019. Kanske inget intressant då videokameran väljer ut själv. =)
Fick mig att tänka på den Italienska filmen "En dollar mellan tänderna" med Tony Anthony. Italiensk Western. Inte riktigt, men nästan, haha. Män och rosa paraplyer. Ser ju riktigt bra ut.
Nej, låg ute i ingenstans, inga marknader i närheten heller. Fanns en liten lokal mataffär mittemot entren. Trevlig kvinna där, men knapphändig engelska.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.