Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Ja det verkar helt normalt bombardera ett forum med bilder på detta viset. Jag har inget emot det överhuvudtaget men nu handlar det om person bakom. Som m vi skall granska.
Ja det verkar helt normalt bombardera ett forum med bilder på detta viset. Jag har inget emot det överhuvudtaget men nu handlar det om person bakom. Som m vi skall granska.
Lyckades förstöra min kamera år 2011. Hade lagt den i en påse tillsammans med en flaska vodka. När dottern klev av barnvagnen välte vagnen bakåt och vodkaflaskan gick söner och kameran blev fuktskadad ... Fick iallafall köpa en billigare digitalkameran så bildernas kvalitet är sisådär.
Lyckades förstöra min kamera år 2011. Hade lagt den i en påse tillsammans med en flaska vodka. När dottern klev av barnvagnen välte vagnen bakåt och vodkaflaskan gick söner och kameran blev fuktskadad ... Fick iallafall köpa en billigare digitalkameran så bildernas kvalitet är sisådär.
Att bad i såna här vattenfall och dammar inne i djungeln är underbart, att först kanske tvingas vandra i oländig terräng i
5-10 km, svettas i värmen och luftfuktigheten för sen få sin belöning i det svalkande vattnet är härligt.
Att bad i såna här vattenfall och dammar inne i djungeln är underbart, att först kanske tvingas vandra i oländig terräng i
5-10 km, svettas i värmen och luftfuktigheten för sen få sin belöning i det svalkande vattnet är härligt.
Ja . Kan tänka mig det. Vi vandrade inte utan åkte nån form av Jeep, vilket jag aldrig mer gör om. Fick sitta på taket på bilen i rejält branta backar och rädslan att bilen skulle tippa över var stor. Då hade jag blivit platt.
jättefint tempelområde som mina barn uppskattade. De gillade att mata fiskarna . Men har aldrig återvänt till Samui sedan år 2011.
Bröllopet i khao Lak år 2013. Vi skulle gift oss till solnedgång, men det slutade med ett rejält oväder. Det var bara att acceptera läget haha.
Jag fick några bra bilder på morgon dagen efter iallafall till strålande väder.
Koh Samui år 2011. En liten apa jag träffade någonstans i Samui. Hon gick och satte sig i korgen på vår motorcykel, så förmodar att hon ville följa med mig hem =).
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.