Flygspaning - Var befinner sig medlemmar till eller från BKK?

Hoppas barnen var snälla med honom under flygresan och att han fick sova lite eller höll han sig vaken med Coke zero :)
Hoppas inte det. Satt han vid fönstret fick han väl störa grannarna ideligen. Åtminstone våra barn brukar sova hur gott som helst under flygningarna. Det kan vara ett problem hemma sedan när vi är skittrötta.

Har varit en tuff dag;)gött att ni har koll på mig:)påminner lite om gamla Östtyskland :D:D;)
Morbror hade ställt pickuppen på suvvan så va inget å be för, bara ut i vänstertrafiken å kriga:eek:

Nu kör vi en föinvigning med några bärs:)
20170905_172939.jpg
den va utan is:p:D
20170905_173822.jpg
20170905_173605.jpg
20170905_172939.jpg
Är en del kvar att göra, men jag är en snäll gubbe i detta fall då jag är mycket nöjd med resultatet hittills:)

Skall hålla mig från mer skrift i afton då risken är övervägande att jag blir aningen stukad;) har ju inte druckit en droppe sen sist jag va här (maj) så lär väl somna efter flyg å bilresan:)

Nja, vill du verkligen veta exakt hur // runt översvämmade risfält i Isaan?

Sätt hellre spårsändarna på våra fruar :):):D

Onödigt mot medlem som inte kan svara!
Har du sett hans kommentarer mot mig på sitt forum som jag inte kan besvara heller?
Svinhugg går igen....

Men det är ett särskilt ärende som kanske inte denne moderator känner till, men det gör forumägaren.

Har du sett hans kommentarer mot mig på sitt forum som jag inte kan besvara heller?
Svinhugg går igen....

Men det är ett särskilt ärende som kanske inte denne moderator känner till, men det gör forumägaren.
Då förstår jag men jag är aldrig där och läser. Men även om andra visar dåligt omdöme så behöver vi inte göra detsamma, eller hur??

Liknande trådar

A
Svar
7
Visningar
2 K
A

Tillbaka
Topp