Fotbollsallsvenskan 2011

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"insayt " sa:
hahaha, din spjuver, jaja, ta det lungt det är i södra Sverige detta, ni där uppe vet väl inte vad södra Sverige ligger ;D ;D

Mvh Peter :wai:
Joho då, det är där det bor så många färgblinda, för dom har ju misslyckats med att sy en svensk flagga :D

"Rolf " sa:
Joho då, det är där det bor så många färgblinda, för dom har ju misslyckats med att sy en svensk flagga :D

hahhaa, ja där har du rätt Rolf lite grand, men här har vi gult och rött vet du och det är Svenska flaggan efter att vi segrade mot danskarna! På den tiden fanns inte Enköping ;D

"insayt " sa:
hahhaa, ja där har du rätt Rolf lite grand, men här har vi gult och rött vet du och det är Svenska flaggan efter att vi segrade mot danskarna! På den tiden fanns inte Enköping ;D

Nä jag vet den stan byggdes när jag föddes. Svenska flaggan. Jo det kan du få tro, det var väl inga som visste att ni fanns på den tiden ;)
Vilka krigare då som inte kunde behålla Bornholm som är det enda som är nåt att ha ;D

"Rolf " sa:
Nä jag vet den stan byggdes när jag föddes. Svenska flaggan. Jo det kan du få tro, det var väl inga som visste att ni fanns på den tiden ;)
Vilka krigare då som inte kunde behålla Bornholm som är det enda som är nåt att ha ;D

Du svenska flaggan hette på den tiden Dannebrogen och den lilla skitön Bornholm är det ju ingen som tar på allvar. ;D

"insayt " sa:
Du svenska flaggan hette på den tiden Dannebrogen och den lilla skitön Bornholm är det ju ingen som tar på allvar. ;D

Vi håller på att spåra ur, Dom röda som kallade sej för HIF pillade in 2 bollar medans dom blåvita bara sprang åt rätt håll en gång och petade in 1 boll

"Rolf " sa:
Vi håller på att spåra ur, Dom röda som kallade sej för HIF pillade in 2 bollar medans dom blåvita bara sprang åt rätt håll en gång och petade in 1 boll

Ja det är väl bättre att pilla in en boll på ett försök än att pilla in två på två försök...eller det är ju mer än AIK kan åstadkomma! ;D

"insayt " sa:
Ja det är väl bättre att pilla in en boll på ett försök än att pilla in två på två försök...eller det är ju mer än AIK kan åstadkomma! ;D

15 min kvar. Bangura och mutumba Ha, Ha

"Berralund " sa:
Väldigt vad det var tyst på CM:s AIK-klack idag. :reta:

Publiken var det nog inget fel på men spelet var väl inte det allra bästa. Men AIK:are det föds man till och man är det i både med och motgång . Grabben min är 3:e generationen AIK:are i våran familj :D :D

Dåligt att inte få in en kvittering med det spelövertaget.
Publiken var fantastisk som vanligt :thumbsup:
Gammal gnagare bäst i elfsborg.
AIK dagen på Råsunda IP var trevlig med bland annat Noice på scen, men systemet att köpa bira var helt förkastligt. Dick Turpin är alltid helt underbart innan match.

ALLTID AIK I MED OCH MOTGÅNG

"ledarn " sa:
Nu ska man få för att man var lite "taskig" och kommenterade Solna's förlust igår..

Bois - Bajen 2 -0 än så länge....

Ser inge vidare ut för oss Bajjare.. Varför är man inte "tyst" ?

Från mig ska du i alla fall inte få nån skit, trots att jag är AIK:are, tycker bara att det är jäkla trist att bajen harvar i superettan och inte i allsvenskan. :nod:

"matteisurin " sa:
Från mig ska du i alla fall inte få nån skit, trots att jag är AIK:are, tycker bara att det är jäkla trist att bajen harvar i superettan och inte i allsvenskan. :nod:

Håller med dig, det är skönt drag kring bollen när alla tre är med i Allsvenskan

Såså, nu skall vi inte bli alltför Stockholmsfixerade. ;)

Men visst behövs publiklagen, speciellt nu när det är risk för att mycket publik skräms bort av idioterna som bara är ute efter att sabotera. :mad:

"Berralund " sa:
Såså, nu skall vi inte bli alltför Stockholmsfixerade. ;)

Men visst behövs publiklagen, speciellt nu när det är risk för att mycket publik skräms bort av idioterna som bara är ute efter att sabotera. :mad:

:clap_tranparent:

Hörde i år nån säga, att dom borde avsluta allsvenskan för i år pga. läktarvåldet som gör så att det inte blir sportslig rättvist. Undertiden så ska dom komma fram med riktlinjer för hur dom ska få bukt med alla hulliganer

"Rolf " sa:
Hörde i år nån säga, att dom borde avsluta allsvenskan för i år pga. läktarvåldet som gör så att det inte blir sportslig rättvist. Undertiden så ska dom komma fram med riktlinjer för hur dom ska få bukt med alla hulliganer

Det är faktiskt inget dumt förslag, då kan svinen kanske tänka efter lite. Men huliganpacket är inga fotbollsälskare, det är adrenalinjunkies som får en kick av att ställa till jävelskap. :mad:

Förresten - Håll tummarna för MFF imorgon mot Glasgow, det kan dom behöva. :nod:

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

M
Svar
19
Visningar
2 K
gnage
G
A
Svar