Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Tack för det gott folk! Vi kommer att kvar här imorgon, men jag vet inte om dom visar matchen och om det är på en kanal vi kan se. Men jag skall prova, var så säkra! :
Tack för det gott folk! Vi kommer att kvar här imorgon, men jag vet inte om dom visar matchen och om det är på en kanal vi kan se. Men jag skall prova, var så säkra! :
Under EM var jag på plats och såg Danmark - Frankrike på Malmö stadion. Danmark vann, tror det var 2-1. Men vilken förbrödring det var mellan danska "Roligans" och svenskar den gången. Jag får fortfarande ståpäls när jag tänker på stämningen som rådde. Då förekom definitivt inga knallskott.
Minns också alla matcher (var på alla Sveriges + final) med välbehag och "ståpäls"..
Sicken fest det var i Götlaborg både inför avspark och efter slutsignal...
Vi satt på en parkering och festade med Danskar och Tyskar efteråt och ingen dålig stämning överhuvud taget.
Det enda "smolket i bägarn" var ju idioterna från den där äckliga ön England.
Som ställde till det så in i [¤#@@¤%] utanför Råsunda....
Eller kommer jag ihåg fel och det var trubbel både i Malmoe och Götlaborg också ?
Jag kan inte minnas att det var något trubbel i Malmö någon gång och definitivt inte nämnda match som jag var på. Engelska huliganer var dom som ställde till mest trubbel på den tiden och dom spelade inte där.
Men visst har allt blivit värre idag med knallskott, bengaler och vad det nu må vara. Man kan ju bara hoppas att klubbarna tillsammans med Sv Fotbollsförbundet och polisen kan komma tillrätta med idioterna som sysslar med detta. Kosta vad det kosta vill!!!
139:- Det var dyrt. Vet inte om jag gillar MFF såååå mycket
Skämt åsidå blir lite plottrigt att kolla på en lapptop. Orkar nog inte sitta hela matchen för då kunde jag ha kollat på frugans 24".
Nä jag får nog fortsätta tvätta huset
Men vi hoppas att dom fixar det då lär väl nästa gå på TV
139:- Det var dyrt. Vet inte om jag gillar MFF såååå mycket
Skämt åsidå blir lite plottrigt att kolla på en lapptop. Orkar nog inte sitta hela matchen för då kunde jag ha kollat på frugans 24".
Nä jag får nog fortsätta tvätta huset
Men vi hoppas att dom fixar det då lär väl nästa gå på TV
Jo säkert, men jag tänkte på i kväll, det finns ju siter som streamar gratis. Har hittat en som kanske funkar, Vet inte förrän senare. Om så är fallet kastar jag in länken.
Jo jag förstod det. Men det kan ju va kul om det går att se kvällens match, tycker jag.
Dom är ju tippade att vinna av tidningarna men inte av spelbolagen.
Länge sen det var ett svenskt lag ute i Europa.
Det borde det ju göra, om du tänker på sjöbjörnen så har ju han så dålig fart på nätet så det är tveksamt om det går att streama. Han kan ju inte se på Youtube.
Det sidan som jag ska kolla är från England, så det är i så fall bara att testa, om den funkar.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.