Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Då jag som Hammarbyare lider av en avsaknad av framgång för mina Söderbröder så måste man ta varje litet "halmstrå"
av framgång när det gäller Stockholm och vårda den som om den vore egen....
Då jag som Hammarbyare lider av en avsaknad av framgång för mina Söderbröder så måste man ta varje litet "halmstrå"
av framgång när det gäller Stockholm och vårda den som om den vore egen....
Så då är det äntligen dags för huvudstadens stolthet att göra entre, borta är gårdagen ,då två av allsvenskans pajaslag gjorde upp i en för dom kort drabbning. Så slut upp leden nu alla SvartGula hjältar och vi är många.... I stolta AIK:s vandring mot guld 2lax11
Nähä du. Nu får du allt vakna upp och visa omvärlden att du vågar stå upp för vårt gul svarta lag.
Annars ska jag väcka dej 04:15 hela nästa vecka ;D ;D
Nähä du. Nu får du allt vakna upp och visa omvärlden att du vågar stå upp för vårt gul svarta lag.
Annars ska jag väcka dej 04:15 hela nästa vecka ;D ;D
alltså Rolf, har du någonsin hört någon här på forumet beklaga eller begjuta IFK eller andra så kallade fotbollslag.
AIK är och förblir en klubb som alltid måste vara i centrum samt måste alltid omtalas hela tiden, vi i göteborg däremot vet att vi är en fotbollsklubb och behöver inte alltid omtala detta i alla forum ;D ;D ;D
alltså Rolf, har du någonsin hört någon här på forumet beklaga eller begjuta IFK eller andra så kallade fotbollslag.
AIK är och förblir en klubb som alltid måste vara i centrum samt måste alltid omtalas hela tiden, vi i göteborg däremot vet att vi är en fotbollsklubb och behöver inte alltid omtala detta i alla forum ;D ;D ;D
Sitter just nu och tittar på några med röda tröjor som ska heta HIF som springer ihop med några som har blåvit randiga tröjor och har blivit avstavade till IFK, men det gör inte så mycket dom ska visa fotboll på denna kanal kl 19,00
Sitter just nu och tittar på några med röda tröjor som ska heta HIF som springer ihop med några som har blåvit randiga tröjor och har blivit avstavade till IFK, men det gör inte så mycket dom ska visa fotboll på denna kanal kl 19,00
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.