God Jul

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"legolas " sa:
Nu är jag glad igen och har ett stort leende på läpparna medans jag äter mitt nya vörtbröd. men mest beror leendet på att man har en polare som Gazton

puss och kram

Legolas,
De orden värmde mer än vad glöggen och barnens rakvatten jag fick i julklapp gjorde. :D
CM:are
Ikväll ska jag dela ut en massa Karma till er alla. Hoppas jag inte glömmer någon.
Tack som fan för det gågna året. Ni gör så mycket för att hålla CM på en bättre nivå än ALLA andra forum.
Jag hoppas att vi kommer att tillbringa många många år tillsammans i samma trevliga anda/ GAZZZZZZZZTON
 
"Gazton " sa:
Legolas,
De orden värmde mer än vad glöggen och barnens rakvatten jag fick i julklapp gjorde. :D
CM:are
Ikväll ska jag dela ut en massa Karma till er alla. Hoppas jag inte glömmer någon.
Tack som fan för det gågna året. Ni gör så mycket för att hålla CM på en bättre nivå än ALLA andra forum.
Jag hoppas att vi kommer att tillbringa många många år tillsammans i samma trevliga anda/ GAZZZZZZZZTON


Tack för dom orden, Gazz. Utan ditt brinnande intresse hade denna uppryckningen aldrig kommit till stånd även om alla har hjälpts åt. Det behövs en ledare också för att saker och ting skall fungera. Du skall få ett stort julkarma av mig nu. :wai:

Ha nu ett riktigt trevligt julfirande med din fina familj, gör inget som jag inte skulle ha gjort. :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

H
Svar
42
Visningar
4 K
A
D
Svar
10
Visningar
1 K
R
A
Svar
1
Visningar
2 K
A
A
Svar
0
Visningar
2 K
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Galten75
G
 
Tillbaka
Topp