Det lackar mot jul...!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"BaBoo " sa:
Vafalls!! Nu får du nog ta o städa lite.. kablar som fan och skor i vardagsrummet.. skärpning!!

Har precis städat + rensat avloppet i köket, - känner mig nyttig....! Förr i tiden fanns det fastighetsskötare men det gör det inte längre....

"areeya " sa:
I år har jag lovat lilltjejen en riktig julgran och brorsan som kommit från Thailand får uppleva den Svenska julen för första gången. I går var vi på julskyltning i blåsten och det var mycket att ta in för en 17-åring från Isan som knappt varit utanför byn tidigare.
På onsdag möte med skolan för att se vilken utbildning som passar han samt på torsdag den obligatoriska läkarundersökningen för nykommande.

Får ge beröm till skattemyndigheten som ordnade personnummer (de sista 4 siffrorna) på under 2 veckor! Uppehållstillstånd är på gång. :)

Areeya

Areeya...Du är schysst...-de kommer att bli glada, minns själv att man som barn uppskattade julgran + tomte....Som barn är det bra att tro på någonting, att tomten inte finns kommer man på själv men för ett barn tror jag det kan vara stimulerande för fantasin....Avslöjade min egen styvpappa på skorna, minns det så väl....-men var ändå osäker länge på om tomten fanns eller inte...
Sätt gärna in en bild på grannen, det vore snällt!

Mvh Hans Svensson :xmas_smiley:

Jag tror tomten kommer komma med en Honda PCX150 till mig flyttar jag till hus nära golfbanan kommer han ge mig en golfkurs och ett golfklubb set också sen får vi se om jag får något mer beror ju på hur snäll jag varit.

har en plastgran utan fot som skulle kunna bortsänkas... Orkar inte pilla med det. Bangkok va adressen...

kevin och pappa.jpg

"Hans Svensson " sa:
Areeya...Du är schysst...-de kommer att bli glada, minns själv att man som barn uppskattade julgran + tomte....Som barn är det bra att tro på någonting, att tomten inte finns kommer man på själv men för ett barn tror jag det kan vara stimulerande för fantasin....Avslöjade min egen styvpappa på skorna, minns det så väl....-men var ändå osäker länge på om tomten fanns eller inte...
Sätt gärna in en bild på grannen, det vore snällt!

Mvh Hans Svensson :xmas_smiley:

Har ingen bild på "grannen"...men väl på granen fn julen 2012 :xmas_smiley:

DSC_0126.jpg

Krister och areeya...-Karma!

Tack för bilderna, båda granarna är fina, tror de är uppskatade av alla som ser dem....

Ni som läser detta vad ger ni i julklapp ??

Jag skickar som vanligt c:a 13000bath till tjejen...Träffar henne på semestern i januari - min bästa

JULKLAPP....

God Jul och Gott Nytt År

Hans Svensson :xmas_smiley:

Funderar på att ta med en present till min kvinna MEN det är svårt att hitta på något, hon är frisör, funderar ev på något i guld ev. guldörhängen eller smink....vi får se....

"Hans Svensson " sa:
Funderar på att ta med en present till min kvinna MEN det är svårt att hitta på något, hon är frisör, funderar ev på något i guld ev. guldörhängen eller smink....vi får se....

Du kanske kan köpa någon parfym på taxfree på Arlanda?

"borat " sa:
Funkar vanligtvis på alla kvinnor, svarta, vita, röda som gula :)
(de är jädrigt lättlurade:) )

Det stämmer bra det :)

Guld funkar på mig också och det tror jag även det gör för Hans flickvän, men i det fallet tycker jag personligen att Hans har träffat henne för kort tid för att köpa guld till henne.

Köp en Channel parfym på flygplatsen kommer hon bli jätteglad, Channel köpt i Europa kommer hon gå och visa för sina vänner 100% garanti på original ;)

Klart du ska köpa ett guldsmycke till henne Hans, det gillar ju alla kvinnor.
Köpte en ring till min tjej idag :D

Vill gärna se minen på din tjej när hon får nåt i 18k guld som är helt värdelöst i Thailand :eek:

"bson " sa:
Klart du ska köpa ett guldsmycke till henne Hans, det gillar ju alla kvinnor.
Köpte en ring till min tjej idag :D

Vill gärna se minen på din tjej när hon får nåt i 18k guld som är helt värdelöst i Thailand :eek:

För bönder och ovetande ja, men för medvetna, moderna och hiso så är det helt ok med 18 k.
De ser mer guldet som ett smycke ist för det som du verkar vara van med, guld som pengar.

Men som sagt, smycken och parfym/kosmetika går alltid hem :)

Håll dig till parfymen sett själv när dom visar upp parfymflaskorna för sina vänner och berättar stolt att det är original från Europa, både denna tjejen och frugan. Köper du den i Thailand blir dom inte lika glada för då mistänker dom att det kan vara kopia, isåfall får du åka till siam center och gå in i tex. Channels butik för dom skall vara säkra på original.

"Jonas " sa:
Köp en Channel parfym på flygplatsen kommer hon bli jätteglad, Channel köpt i Europa kommer hon gå och visa för sina vänner 100% garanti på original ;)

Tack kycklingen och Jonas....-Jag tror att det blir Cannelparfym eller liknande, eventuellt smink....Hon fyller nämnligen år samma dag som vi skall träffas....
Guld är det bättre att handla i Thailand, har inte tänkt tanken att 18k är värdelöst i Thailand....
Ska annars ligga lågt med att spendera pengar, det viktigaste är att vara med någon man gillar....

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

D
Svar
10
Visningar
1 K
R
W
Svar
27