Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
God jul ! Dottern med barnbarn uppe så hon gör ett kannon jobb med jul stöket. Själv är jag inte så mycket för jul och julmat. Men det är bara att gilla läget. Vart kojen tidigt och uppe i ottan nu på juldagen.
Nu är det hokus pokus på gång (tror jag). Här har de gjort något och bland annat klätt trädet med julgranspynt något som jag inte kan minnas jag sett förut. Pyntet syns lite dåligt.
Nu är det hokus pokus på gång (tror jag). Här har de gjort något och bland annat klätt trädet med julgranspynt något som jag inte kan minnas jag sett förut. Pyntet syns lite dåligt.
Ibland hänger man ju upp röda kläder i träd och liknande för att skrämma bort spöken, det kan man ibland ju se vid husen eller odlingarna i byarna, men något sånt här har jag aldrig sett tidigare.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.