Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Provat i CM. Funkade kanon, men tyckte det tog lite för lång tid. Man är ju hungrig när man beställer. 50min senare när maten kom var jag mer eller mindre döende...
Jag har alltid trott att du var en svensk man men nu inser jag att du är en thailändsk kvinna.....
Min tant har samma problem, hungrig ena minuten, döende nästa........
Det är lika mycket hus som din bil är en bil.
Att ha en bil i städer där det inte går att parkera vid gatan är bara dumheter.
Bara statusjakt och för att få behålla tjejen.
Det går fortare att promenera än att hitta en parkeringsplats.
Inte alls, där vi bor går det inte att parkera alls i city, men inga 40 grader heller.
Parkera 1km ifrån där jag ska handla eller äta och promenera uteslutet när vi enkelt kan ta en publik transport för små pengar.
Nja det är väl lika mycket hus som Nissan Micra är en bil.
Bo i en stad där det inte går att parkera bilen är riktiga dumheter men klart att har man ändå inte råd med bil så kvittar det ju.
Letat parkering 30 min i Pattaya, tycker det är lagom avstånd mellan parkeringarna här?
Parkeringarna jag nyttjar i centrum är Tukcom parkeringshus, templet, Avenue, central festival, Central Marina, Terminal, parkeringsplätten innan twin palms på beachroad, finns en sån plätt på soi beukaw med, Big-C pattaya klang.
Med dom parkeringsplatserna så har jag nära till det mesta i Pattaya centrum.
Nja det är väl lika mycket hus som Nissan Micra är en bil.
Bo i en stad där det inte går att parkera bilen är riktiga dumheter men klart att har man ändå inte råd med bil så kvittar det ju.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.