Grymma bilar från Asien!

Fin

Screenshot_20230326_213347_Facebook.jpg

Undrar vad som fungerar som "penisförlängare" i Dubai, kanske en Fiat 500? :cool:

Så här kan det se ut i en bilkö i Dubai, många hästkrafter som står still där.

Kö i Dubai.jpg

Ja där så den riktigt cool ut, sånt gillar jag, skärmar och ljus ;)
Kollar jag bil idag så är det de första jag kollar, är ju det man ser när man sitter och kör.
Helst skall det vara så mycket funktioner så man finner nåt nytt vid varje stoppljus. ;)
Det är bättre än så när det gäller ljus. Du kan välja mellan 64 olika färger, kombinationer av dessa och oscillationer mellan dem

Har ganska kass mörkerkamera på telefonen så det fångar inte ditekt upplevelsen.

2024 modellen blir nog den sista clsen och den man får byta till om kanske 4 år när andrahandspriserna blivit överkomliga. Så bara att börja spara nu. Blir nog ingen elbil för mig här på ett tag iaf

20230621_210444.jpg

20230621_205756.jpg

Det är bättre än så när det gäller ljus. Du kan välja mellan 64 olika färger, kombinationer av dessa och oscillationer mellan dem

Har ganska kass mörkerkamera på telefonen så det fångar inte ditekt upplevelsen.

2024 modellen blir nog den sista clsen och den man får byta till om kanske 4 år när andrahandspriserna blivit överkomliga. Så bara att börja spara nu. Blir nog ingen elbil för mig här på ett tag iaf

20230621_210444.jpg

20230621_205756.jpg
Åkte Taxi Stockholm i mosse med en Mersa el bil! Den va cool, om ville ha AMG 64 ljud i högtalarna så gick det bra, han som körde sa: låt som en åsna, då gnäggade fanskapet som en åsna! Trabant klarade den tyvärr inte av! :laugh2: :laugh::beer:

Om jag säljer Stingern någon gång så blir det en Lexus som nästa bil med V6an och 400 hp! Tror inte V8 an kom till Svergistan!

Liknande trådar

L
Svar
25
Visningar
7 K
R
Svar
14
Visningar
2 K
Mille1000