Grymma bilar från Asien!

Bara å lyda, vinterdäck på.

DSC_0085.JPG

Bättre inte halka nu, istället för den det gör.
Blir så ont i karossen ifall någon "Dumdum" inte har sina på monterade, då kan man i alla fall skryta om att mina redan sitter på till försäkringsbolaget...

@JBK.Ltd.
Sent är inte bättre än aldrig!
Ja frugan är duktig på att köra bil, har haft körkort i över 4 år nu och inte en enda smäll!

Ja frugan är duktig på att köra bil, har haft körkort i över 4 år nu och inte en enda smäll!

De kan inte jag säga om min lilla sötnos på vägen hem efter jobb och trött, vilket gjorde henne ouppmärksam och klippte till någon av våra grannars bufflar som hade tagit sig ut på vår lokala väg, som tur var att vi inte hade ännu köpt MG:n.
Men annars är hon bra förare(inte världsmästare)men bra och olyckan hände med vår gamla bil Mitsubishi L200...

@JBK.Ltd.

De kan inte jag säga om min lilla sötnos på vägen hem efter jobb och trött, vilket gjorde henne ouppmärksam och klippte till någon av våra grannars bufflar som hade tagit sig ut på vår lokala väg, som tur var att vi inte hade ännu köpt MG:n.
Men annars är hon bra förare(inte världsmästare)men bra och olyckan hände med vår gamla bil Mitsubishi L200...

@JBK.Ltd.
Hur gick det för buffeln då?

Nya Kia Stinger!
Ekström snabbast i Dakar på första dagen!
Irland kommer att vara med i Rally VM i framtiden.
1704456448918.jpeg

Liknande trådar

L
Svar
25
Visningar
7 K
R
Svar
14
Visningar
2 K