Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Japanska biltillverkaren Isuzu har precis lanserat tredje generationen av sin pickup Isuzu D-Max. I samband med det avslöjar Isuzu också att man planerar
Bättre inte halka nu, istället för den det gör.
Blir så ont i karossen ifall någon "Dumdum" inte har sina på monterade, då kan man i alla fall skryta om att mina redan sitter på till försäkringsbolaget...
Bättre inte halka nu, istället för den det gör.
Blir så ont i karossen ifall någon "Dumdum" inte har sina på monterade, då kan man i alla fall skryta om att mina redan sitter på till försäkringsbolaget...
De kan inte jag säga om min lilla sötnos på vägen hem efter jobb och trött, vilket gjorde henne ouppmärksam och klippte till någon av våra grannars bufflar som hade tagit sig ut på vår lokala väg, som tur var att vi inte hade ännu köpt MG:n.
Men annars är hon bra förare(inte världsmästare)men bra och olyckan hände med vår gamla bil Mitsubishi L200...
De kan inte jag säga om min lilla sötnos på vägen hem efter jobb och trött, vilket gjorde henne ouppmärksam och klippte till någon av våra grannars bufflar som hade tagit sig ut på vår lokala väg, som tur var att vi inte hade ännu köpt MG:n.
Men annars är hon bra förare(inte världsmästare)men bra och olyckan hände med vår gamla bil Mitsubishi L200...
Jo! Bara bra @Norrpilen, lite stötta känslor antar jag den fick, enligt frun så lomma den iväg tillbaka för egen maskin..
Blev mer skada på rallybilen, bara konstatera att djur är hårda och bilar mjuka!
I ett ruffigt garage i Florida stod en konstig P1800. Jag hade aldrig sett något liknande. Började fota. Blev avbruten. Det var nåt hemligt med bilen. -Stoppa ner kameran sir. by Krantz
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.