Har vi något att lära av thailändska kockar ??

Jisses vad du tar i ! Jag skrev väl att det räcker med ett exempel, alltså en trovärdig länk som styrker det du påstått men det var väl för mycket begärt ? För övrigt tror jag inte att du behöver ge mig lektioner om människans historia här på vår planet. Det är ett ämne som intresserar mig väldigt mycket och som jag ägnat mycket tid år att titta på TV-program och läsa artiklar om.
Ja då är vi överens att det går mycket längre tillbaka än dina enkla exempel.

Var tog den gamle trevlige Fritz vägen?
En trevlig vän för tio år sedan, nu en bitter sur gubbe.

Det finns säkert en del svenskar som tar låglönejobb. Det finns svenskar som tar låglönejobb även i Sverige.
Däremot så tar vi även välbetalda jobb.

Hur gick det för dig själv i ditt förlovade hemland?
Du fick fly till Sverige, men inte ens där klarade du av att överleva.

Du verkar ha någon mental skada
Har dei mental skada dei som bor i Sverige ????

Det beviser dine kunskaper ang. mat . Norge er det landet i verden som har mest medaljer i Verdensmesterskapet i kokkekunst , Norge har 11 medaljer , Hvor mange medaljer har sverige ???? De borde du svara på

Bocuse-dor-Europe-2018_foto-Tom-Haga-scaled.jpg
Dom kan omöjligt ha tillagat Får i kål eller Pinnekjött. Något av det mest vedervärdiga jag någonsin har provat.

Vad gäller ost är det endast en norsk ost som jag anser vara acceptabel, Jarlsberg. Vad gäller ypperliga svenska ostar kan jag nämna några som är superba: Västerbotten, Grevé, Präst, Herrgård och Svecia. Du har noll koll!

Dom kan omöjligt ha tillagat Får i kål eller Pinnekjött. Något av det mest vedervärdiga jag någonsin har provat.

Vad gäller ost är det endast en norsk ost som jag anser vara acceptabel, Jarlsberg. Vad gäller ypperliga svenska ostar kan jag nämna några som är superba: Västerbotten, Grevé, Präst, Herrgård och Svecia. Du har noll koll!
Svenske oster har ingen medalje VM ost , Du har aldrig smakt en skikelig ost , derfor spiser du svensk ost og er fornoyd ,

Svenske oster har ingen medalje VM ost , Du har aldrig smakt en skikelig ost , derfor spiser du svensk ost og er fornoyd ,
Om du inbillar dig att medaljer betyder att det är gott har du fel. När Norge fick medaljer var domarna säkerligen dopade med bedövade smaklökar, allt annat är omöjligt. ;)

Fast vi får ge @Einar en poäng för att Sverige har den otrolig smaklösa tråkiga och till konsistensen hel värdelösa Huhållsost!

En polare till mig från ostlandet Schweiz kan aldrig sluta klaga på den osten.

Ja då är vi överens att det går mycket längre tillbaka än dina enkla exempel.

Var tog den gamle trevlige Fritz vägen?
En trevlig vän för tio år sedan, nu en bitter sur gubbe.
Hur tänkte du nu ? Det enda vi är överens om är att du inte kan styrka ditt påstående om att det skrevs matrecept på lertavlor för 30 000 år sen med ett enda exempel. Lögner, skryt och skrävel har alltid fått mig på dåligt humör och jag lär nog inte ändra på den attityden den stund jag har kvar av livet och det är inget jag skäms över heller. Där har du en ledtråd till att jag verkar bitter.

Hur svårt hade det varit att bara skriva "sorry, jag tog i alldeles för mycket" i st f dessa evinnerliga bortförklaringar som inte har med grundfelet att göra så hade saken varit ur världen för länge sen.

Lögner, skryt och skrävel har alltid fått mig på dåligt humör och jag lär nog inte ändra på den attityden den stund jag har kvar av livet och det är inget jag skäms över heller. Där har du en ledtråd till att jag verkar bitter.
Du är ju en predikant själv som sprider lögner regelbundet som passar dig som får mig på dåligt humör.

Med andra ord är du skyldig själv till din egen bitterhet som okunnig.

Du är ju en predikant själv som sprider lögner regelbundet som passar dig som får mig på dåligt humör.

Med andra ord är du skyldig själv till din egen bitterhet som okunnig.
Så du menar att du hämndljuger i denna diskussion ? Ja ja, men kunde du väl sagt på en gång så hade jag inte skrivit fler bittra inlägg efter det !! 555

Fast vi får ge @Einar en poäng för att Sverige har den otrolig smaklösa tråkiga och till konsistensen hel värdelösa Huhållsost!

En polare till mig från ostlandet Schweiz kan aldrig sluta klaga på den osten.
Det finns väl fler sorter än hushållsost, iallafall där jag bor.

Sen kan man köpa smaklös ost, vacka om den, ta hand om den på rätt sätt, sen har du en underbar god ost med mycket smak för en billig peng.

Liknande trådar

D
Svar
2
Visningar
3 K
A
A
Svar
7
Visningar
2 K