Har vi något att lära av thailändska kockar ??

Så du menar att du hämndljuger i denna diskussion ? Ja ja, men kunde du väl sagt på en gång så hade jag inte skrivit fler bittra inlägg efter det !! 555
Nej det är helt andra orsaker till att du är bitter och ifrågasätter många andras inlägg inom flera områden.

Du får fundera över varför du hugger som en kobra mot vissa personer i ämnen som du inte har en minsta aning om.

Nej det är helt andra orsaker till att du är bitter och ifrågasätter många andras inlägg inom flera områden.

Du får fundera över varför du hugger som en kobra mot vissa personer i ämnen som du inte har en minsta aning om.
Om du inte tål att man ifrågasätter dina fria fantasier som du hävdar är sanningar så kan du väl sluta med sånt så ska jag sluta med att kräva att du ska upp till bevis. Här har jag bett dig flera gånger att styrka ditt påstående om matrecept på lertavlor för 30.000 år sen men du vägrar i inlägg efter inlägg, alltså kan du inte. Hade du bara gjort det eller erkänt att du hade väldigt fel hade detta tjafs varit över för länge sen.
Men nu har du återigen lyckats med din vanliga taktik, tjata ner motståndaren med snack utanför sakfrågan och oförskämdheter samt att vägra svara på en enkla fråga. Pofffffffffffff

Om du inte tål att man ifrågasätter dina fria fantasier som du hävdar är sanningar så kan du väl sluta med sånt så ska jag sluta med att kräva att du ska upp till bevis. Här har jag bett dig flera gånger att styrka ditt påstående om matrecept på lertavlor för 30.000 år sen men du vägrar i inlägg efter inlägg, alltså kan du inte. Hade du bara gjort det eller erkänt att du hade väldigt fel hade detta tjafs varit över för länge sen.
Men nu har du återigen lyckats med din vanliga taktik, tjata ner motståndaren med snack utanför sakfrågan och oförskämdheter samt att vägra svara på en enkla fråga. Pofffffffffffff
Poffff nu ifrågasätter och efterlyser du exakta matrecept på lertavlor för 30.000 år sedan i samhällen som fanns långt innan den västerländska historien ens hade påbörjats.
Tror du på riktigt att dessa kunskaper inte existerade innan du föddes?

Sakfrågor är ju du en okrönt mästare att byta ut i de flesta trådar.
Kom igen med riktiga fakta som ger en helhetsbild i dina påståenden och inte bara klpp

Poffff nu ifrågasätter och efterlyser du exakta matrecept på lertavlor för 30.000 år sedan i samhällen som fanns långt innan den västerländska historien ens hade påbörjats.
Tror du på riktigt att dessa kunskaper inte existerade innan du föddes?

Sakfrågor är ju du en okrönt mästare att byta ut i de flesta trådar.
Kom igen med riktiga fakta som ger en helhetsbild i dina påståenden och inte bara klpp
Fram med lertavlorna nu. det finns ju nedtecknat där........
Hur tänkte du nu ? Det enda vi är överens om är att du inte kan styrka ditt påstående om att det skrevs matrecept på lertavlor för 30 000 år sen med ett enda exempel. Lögner, skryt och skrävel har alltid fått mig på dåligt humör och jag lär nog inte ändra på den attityden den stund jag har kvar av livet och det är inget jag skäms över heller. Där har du en ledtråd till att jag verkar bitter.

Hur svårt hade det varit att bara skriva "sorry, jag tog i alldeles för mycket" i st f dessa evinnerliga bortförklaringar som inte har med grundfelet att göra så hade saken varit ur världen för länge sen.
Har du sett det Fritte att han har ändrat sitt orginal inlägg och tagit bort "30 000 år" han verkar inte stå för sina fakta.

Det finns väl fler sorter än hushållsost, iallafall där jag bor.

Sen kan man köpa smaklös ost, vacka om den, ta hand om den på rätt sätt, sen har du en underbar god ost med mycket smak för en billig peng.

Jag kan hitta minst lika tråkiga ostar som hushållsost i Norge.
Norge är inte speciellt känt för sina ostar, även om man lyckas med några få exemplar.
Själv äter jag inte så mycket ost mer än till mat och kex.
Kaltbach Creamy gillar jag och det brukar bli någon sådan varje månad.

Fast vi får ge @Einar en poäng för att Sverige har den otrolig smaklösa tråkiga och till konsistensen hel värdelösa Huhållsost!

En polare till mig från ostlandet Schweiz kan aldrig sluta klaga på den osten.
Hur kom den stackars schweizaren i kontakt med en helt värdelösa svensk Hushållsost?
Är det en polare du har i Sverige?
För du köper eller tar väl inte med dig en tråkig och smaklös svensk hushållsost till Thailand och bjuder en schweizare på?;):)

Och dessutom nämner @Einar inte de svenska ostar som jag nämnde tidigare. Han drar fram det enda exemplet på en smaklös variant. Greppa ett halmstrå kallar jag det.
Det er stor avensjuka for Norge har verdens beste oster . Hvert år får Norge mange gullmedaljer på sine oster , Ingen på forumet gratulera Norge med dei gode ostene , og Gulmedaljerne . Oste mesterskapet 2023 fikk Norge 37 gullmedaljer . Og en ost som har fått gulmedalje stiger kiloprisen på osten til over Nkr 200.- pr. kilo . Og lageret blir utsolgt på noen dager til kunder i Europa , Mange svenske oster selges på tilbud med 30 % avslag . Her skulle Sverige satsa på kvalitet og fått mer for osten .

Och dessutom nämner @Einar inte de svenska ostar som jag nämnde tidigare. Han drar fram det enda exemplet på en smaklös variant. Greppa ett halmstrå kallar jag det.
Jag kan dock inte se att @Einar nämner några exempel alls på svensk ost, han verkar tycka att svenska ostar rent generellt är dåliga.

De var nån annan som sa att Einar har i alla fall rätt angående hushållsosten.

Jag kan dock inte se att @Einar nämner några exempel alls på svensk ost, han verkar tycka att svenska ostar rent generellt är dåliga.

De var nån annan som sa att Einar har i alla fall rätt angående hushållsosten.
Jeg har ikke nevnt svenske oster , dei har så lavkvalitet , derfor dei selger osten så billigt , ca kr 50,- pr kilo , Gode Norske oster koster over kr 200 pr kilo . Man må betale for kvalitet . Det er det samme med en god vin , den koster penger .

Liknande trådar

D
Svar
2
Visningar
3 K
A
A
Svar
7
Visningar
2 K