Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hej
Snart dax för Loy Krathong igen....
HejI Nonthaburi kan man fortfarande få en hint om hur det gamla Bangkok såg ut och fungerade. Här finns fortfarande ett användbart kanalsystem och mycket av trafiken sker därför på floden. Goda thaivänner ordnade så att jag kom med på en tur.
Naturligtvis finns det gott om sight-seeing-turer för hugade turister, men inte många faranger har hittat hit.
Här passerade vi en gammal pir.
"Riktiga" flytande marknader finns fortfarande här. En kvinna serverar varm mat från sin båt.
Före 7-Eleven fanns det gott om sådana här diversebutiker längs floden.
Har ni tänkt på att lyktstolparna ser olika ut i alla provinser? Den här är från Nonthaburi.
Vad jag är impad på dig och dina resor runt om Thailand och fotar. Lite äventyrare, följer du Richard Barrow på fb? Han har ju startat en tågsida nu, ta sig runt i Thailand med tåg.Det vanliga folknöjet runtom i hela Thailand - mata fiskar... Här i Surin-provinsen.
Uppskattat framför allt av barnen, men fisken gillar det nog mest av alla...555.
Jo, brukar följa Richard Barrow. Gillar hans tågresor och upptäckarglädje.... Tack för dina uppskattande ord!Vad jag är impad på dig och dina resor runt om Thailand och fotar. Lite äventyrare, följer du Richard Barrow på fb? Han har ju startat en tågsida nu, ta sig runt i Thailand med tåg.
Dom har ju veckovis olika tågupplevelser i landet, om du inte sett/kollat in den.
Han är en imponerande gubbe här nere..Jo, brukar följa Richard Barrow. Gillar hans tågresor och upptäckarglädje.... Tack för dina uppskattande ord!