Lasseiudon
Aktiv medlem
Vore kul om du har några bilder ifrån Farang Alley, som låg mittemot, dvs till vänster om denna bild.
Den stora gallerian i Udon Thani år 2006, dvs före ombyggnaden. Min gamla Minolta A1s första Thailandsresa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Vore kul om du har några bilder ifrån Farang Alley, som låg mittemot, dvs till vänster om denna bild.
Den stora gallerian i Udon Thani år 2006, dvs före ombyggnaden. Min gamla Minolta A1s första Thailandsresa.
HejMinns Farang Alley mycket väl från mina tidiga besök i staden, men har tyvärr knappt några bilder alls. Kanske IL har, han var ju också där vid tiden det begav sig. Man tar massor av bilder, men alltid missar man något som borde ha dokumenterats......
Snälla skanna in dom digitalt och visa oss. Så himla coolt att se bilder från den tidenHej
Har två skolådor fulla med Thailands foton ifrån 80-90 talet som jag tänkte gå igenom och lägga ut lite bilder ifrån på forumet någon gång när tid för detta finns, men jag har nog inte heller några foton just ifrån Falang Alley, möjligtvis ifrån utkanten av barområdet mitt emot Complex, där fanns det ju någon frisör, bar och cafe m.m.
Mvh isan lover
HejSnälla skanna in dom digitalt och visa oss. Så himla coolt att se bilder från den tiden
2006 satte jag foten första gången i LOS så ni förstår ju
Köp en bra scanner också så du får in dem i datorn.Hej
Ja vem vet det kanske blir tid till att gå igenom dom här lådorna till hösten, har inte tittat på dom själv på minst 20 år.
Mvh isan lover
Att den kallades Farang Alley hade jag inte en aning om.Vore kul om du har några bilder ifrån Farang Alley, som låg mittemot, dvs till vänster om denna bild.
HejSäkert en trevlig tråd, själv gav jag upp efter sidan 4, inte en bild går att öppna...
Ubon har kanske missat att betala avgiften.Hej
Konstigt, jag ser alla bilder.
Mvh isan lover
En äldre dator utan stöd för jpeg?Ubon har kanske missat att betala avgiften.
Jag har samma problem som dig.Säkert en trevlig tråd, själv gav jag upp efter sidan 4, inte en bild går att öppna...
Samma här !Jag har samma problem som dig.
På sidorna 1-5 kan jag bara se 3 bilder på första sidan..men från slutet på sidan 6 och framåt går det bra.
Prova från sidan 6 så har du många fina bilder att titta påom det nu är samma problem?
Det verka stämma att det är nog fel på jpg stödet i datorn som laddat upp bilderna eller nåt.Jag har samma problem som dig.
På sidorna 1-5 kan jag bara se 3 bilder på första sidan..men från slutet på sidan 6 och framåt går det bra.
Prova från sidan 6 så har du många fina bilder att titta påom det nu är samma problem?