Idag är det 21 dagar kvar tills jag överlämnar huset , sen blir det hotell två tre nätter samt sen till Arlanda den 2 maj kl 14,10 då jag emigrerar till Thailand . Idag ringde mitt ex och var panikslagen , vi har ju en son ihop , nu vill hon att jag skriver över vårdnaden helt på henne ,det känner jag att det är OK då det underlättar att slippa underskrivt varje gång av mig ,, två ggr på 7 år ;D ;D Har det hänt än så länge, för övrigt tror jag inte att det påverkar så mycket , hon tycker nu att jag skall ge henne mer underhåll , anledningen är att jag lever billigare i Thai, fan ,vad skall man säga , kvinnor är kvinnor eller rättare sagt alla vill slå en på stålar , är så skittrött på det , nu vill hon ta en pensionärs fattiga stålar ,rent skamligt .. Köpte ut henne ur huset för sju år sen men likförbannat så tror hon att hon har rätt till en del av dessa slantar ;D ;D Du blir ju rik nu hette det idag .........Det kan hon fetglömma , hon ringde kommunen för att få hjälp med detta , till saken hör att jag aldrig har missat ett underhåll , hon har ett grymt bra jobb inom landstinget med 15 tjänsteår i chefsposition , men likförbannat så skall det fikas efter mer .. Vem sa att Thai försöker lura farang på stålar ;D ;D ;D