Du som flyger så ofta, tycker du det är problematiskt med Kineser på Suvarnhabumi?
Jag flyger ju med ganska ofta och ser inget problem.
Men jag förstår ju inte heller varför alla stör sig så mycket på Kineser men jag har väl haft tur och inte hamnat i någon situation med dom då?
Är ju inte som att dom springer runt och grisar kontinuerligt, ok det kan vara livat runt ett långbord med Kineser men jag kan lova att det är inte så trevligt för en Kinesisk-barnfamilj att hamna jämter ett långbord med Svenskar heller när dom korkat upp ölen och spritflaskorna.
Dom som oftast inte har fyllt i departure card när jag står i kön är västerlänningar, Kineserna får hjälp med det oftast innan av sin tour guide.
Jag flyger ju ifrån Suvarnhabumi minst 1 gång varannan månad och har gjort så i några år nu och är det något problem i köerna så är det i huvudsak västerlänningar det handlar om.
Kan Kineserna få en egen avgångshall med extra poliser ifrån immigration så hade det ju varit bra men antagligen får dom en lane där det står nåt på Kinesiska på skylten i samma avgångshall precis som ASEAN och då minskar det ju inte köerna.
Kanske dom sätter Immigration poliser där som kan Kinesiska då det kan vara ett problem, se det på det positiva vi andra får med en egen kö utan Kineser och ASEAN folk

Så blir 3 köer Kineser, ASEAN och Farang