Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Resa utan incheckat bagage samt ta med egen mat på flygningen
Tänkte åka med bara handbagage, Norwegian tillåter ju 10 kg då totalt. Men sen inrikes via Thai, då läser jag att dem bara tillåter 7 kg... Tror ni det blir problem så jag får lasta ur och kasta för att lätta packningen? Hur mycket får man pula ned i fickorna måntro?
Tänkte åka med bara handbagage, Norwegian tillåter ju 10 kg då totalt. Men sen inrikes via Thai, då läser jag att dem bara tillåter 7 kg... Tror ni det blir problem så jag får lasta ur och kasta för att lätta packningen? Hur mycket får man pula ned i fickorna måntro?
När jag kom sist aå hade jag två väskor men hade bokat bara en på Air Asia från BKK till Nan.
Det tog mina väskor och jag fick kvittot, inte en kommentar.
Hur de är på Thai vet jag inte kanske inte så noga. Chansar man inte så får man inte veta.
Köpte biljett hem till Sverige nu , den 10e April , Direktflyg ,mat ,platsbokning samt 2x20 kg väskor=40kg 4400 kr , anser det vara bra pris . 10 kg extra på Thai kostar 50 dollar per kilo ... Thai går feeetbort hädanefter ...
Jag gillade Emirates i somras. kanon åka med dom, A380, gott om benutrymme, bra mat,dricka om man ville ha det (alkohol), visserligen 1 byte, men bara skönt när man åkt halvvägs. 30 kg incheckat, 4800kr.
När jag kom sist aå hade jag två väskor men hade bokat bara en på Air Asia från BKK till Nan.
Det tog mina väskor och jag fick kvittot, inte en kommentar.
Hur de är på Thai vet jag inte kanske inte så noga. Chansar man inte så får man inte veta.
Hade med mig en större kameraväska utöver mitt handbagage på Norwegian förra månaden. Först ville de att jag skulle checka in en av väskorna men de gav med sig så det löste sig till slut.
Hade med mig en större kameraväska utöver mitt handbagage på Norwegian förra månaden. Först ville de att jag skulle checka in en av väskorna men de gav med sig så det löste sig till slut.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.