Koh Samet

• Trådstartare Trådstartare Anonyma
  • Start datum Start datum

12.700 thb per natt står det på deras hemsida, hoppas jag glömt det när jag blir full nästa gång.
Bott på nåt sånt dyrt en gång, var många år sen, när kronan var stark, satt lite onyckter bokade en weekend på Rayavadee resort Krabi och tog en taxi från Pattaya och dit ;) var inte värt det, tråkigt och avsides, bättre och hamnat i centrum.

Vi skall påminna dig då för vi en ärlig recension.

Hade ju Koh Phangan som favorit ö förut, riktigt cool ö att köra runt med moppen på.
Men för sol å bad resa så är Koh Samet bättre, e ju hur många fina stränder som helst här att bada vid och just nu kan man komma när som helst och få en bra plats.
Förstår att dom tar betalt här ute för fint är det och smidigt att ta sig hit.
Nästa gång tar jag med badfåtöljerna

Hade ju Koh Phangan som favorit ö förut, riktigt cool ö att köra runt med moppen på.
Men för sol å bad resa så är Koh Samet bättre, e ju hur många fina stränder som helst här att bada vid och just nu kan man komma när som helst och få en bra plats.
Förstår att dom tar betalt här ute för fint är det och smidigt att ta sig hit.
Nästa gång tar jag med badfåtöljerna
Och glöm inte att ta med badbyxorna åxå

Det är inte midjan som du ska vara orolig för att det spänner det är snablen.:p:p:p:p:eek:
Kan man ju inte skriva ;)

IMG_20200224_134852_1.jpg

Lite förvånad över vädret här, både svalare och lägre luftfukt än i HH, riktigt skönt.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp