Transfer till Koh chang

Khmerstyle när bussen är överbokad

Screenshot_20250128_094916_Gallery.jpg

Tänk på att färjan ut till ön slutar gå 18:30

Bangkokair och färjan har någon dil att de skall vänta på passagerna från sista flyget,
när jag reste sist så var det nog extra sent gissar att inte färjan gick för än 19.

Bangkokair och färjan har någon dil att de skall vänta på passagerna från sista flyget,
när jag reste sist så var det nog extra sent gissar att inte färjan gick för än 19.

Ja det har dom säkert men frågan är om färjan egentligen skulle få problem då för jag misstänker att dom inte har tillstånd eller utrustning (radar etc) att gå i mörker

Men regler finns ju till för att gås runt i Thailand

Ja det har dom säkert men frågan är om färjan egentligen skulle få problem då för jag misstänker att dom inte har tillstånd eller utrustning (radar etc) att gå i mörker

Ingen lag på att alla båtar skall ha radar eller nåt natt-tillstånd, sistnämnda har jag aldrig hört talas om.
Du är inte i Sverige nu.

Senast ändrad:

De hade en röd lykta de körde mot, var nog halva resan som gick i mörker.
Radar ! en av färjorna krockade väl med en lite fiskebåt i höstas :laugh2:
Och det skall finnas andra som kan ställa upp med privat båt om du vill åka över senare.

Liknande trådar

A
Svar
33
Visningar
3 K
A

Tillbaka
Topp