MC och allt som hör till oavsett land

Började läsa om Telelever igår men det var så sent när jag väl började så John Blund kom innan jag läst klart. Får fortsätta idag :)

Blev en tur till E- Tuna idag, fint hojväder
1598532946487.png

Har klippt syrenhäckar samt spireahäckar och röjt sly på förmiddagen, känns lite mör, åldern tar ut sin rätt, skillnaden är att jag gör det åt kund som betalar mig för jobbet, har nog en hel dags jobb kvar där nästa vecka

För den skarpögde med erfarenhet äldre hojar.
Vad är det för MC i den här bilden?
En av frugans äldre men hon säger att hon inte mins och jag känner inte igen den. Den bakre är en av de mest populära småcyklarna, men den i förgrunden tänker jag på.

Thaihus23.jpg

Senast ändrad:
För den skarpögde med erfarenhet äldre hojar.
Vad är det för MC i den här bilden?
En av frugans äldre men hon säger att hon inte mins och jag känner inte igen den. Den bakre är en av de mest populära småcyklarna, men den i förgrunden tänker jag på.

Thaihus23.jpg
Tänker Honda när jag ser motorn, men osäker...

Tänker Honda när jag ser motorn, men osäker...
Med min begränsade erfarenhet skulle jag baserat på tank, sadel stjärt säga VT1100 Shadow 80-tal.
Motor ser ut som en Honda runt cylindrar. Kåpan över framdrev ser ovanligt ful ut för en custom.
Men såg VT motor ut sådär?
1100 eller är den mindre?

Inga problem med hemoroiderna nu..men duccen fick dom att växa.. :rolleyes:
Lite twin vibrationer har jag i mina handtag , över 120 så börjar jag känna , Körde till Linköping på eftermiddagen, inga problem att ligga i 150 heller, grövre handskar bara så inte fingrarna somnar

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar