Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Har klippt syrenhäckar samt spireahäckar och röjt sly på förmiddagen, känns lite mör, åldern tar ut sin rätt, skillnaden är att jag gör det åt kund som betalar mig för jobbet, har nog en hel dags jobb kvar där nästa vecka
För den skarpögde med erfarenhet äldre hojar.
Vad är det för MC i den här bilden?
En av frugans äldre men hon säger att hon inte mins och jag känner inte igen den. Den bakre är en av de mest populära småcyklarna, men den i förgrunden tänker jag på.
För den skarpögde med erfarenhet äldre hojar.
Vad är det för MC i den här bilden?
En av frugans äldre men hon säger att hon inte mins och jag känner inte igen den. Den bakre är en av de mest populära småcyklarna, men den i förgrunden tänker jag på.
Med min begränsade erfarenhet skulle jag baserat på tank, sadel stjärt säga VT1100 Shadow 80-tal.
Motor ser ut som en Honda runt cylindrar. Kåpan över framdrev ser ovanligt ful ut för en custom.
Men såg VT motor ut sådär?
1100 eller är den mindre?
Lite twin vibrationer har jag i mina handtag , över 120 så börjar jag känna , Körde till Linköping på eftermiddagen, inga problem att ligga i 150 heller, grövre handskar bara så inte fingrarna somnar
Med min begränsade erfarenhet skulle jag baserat på tank, sadel stjärt säga VT1100 Shadow 80-tal.
Motor ser ut som en Honda runt cylindrar. Kåpan över framdrev ser ovanligt ful ut för en custom.
Men såg VT motor ut sådär?
1100 eller är den mindre?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.