MC och allt som hör till oavsett land

När jag köpte min BMW R1250 GS så ingick ju packväskor och navigator. Jag valde att välja bort navigatorn men fästet finns ju kvar då det ingår i ett av paketen som hojen är utrustad med.
Jag flyttade över mobilhållaren jag hade från KTMn, den syns till vänster i bild på styret och navigator hållaren sitter mitt över instrumenteringen. Mobilen sitter lite utsatt där och distraherar lite. En kompis tipsade om att det finns mobilhållare som passar i BMWs navigator hållare. Beställde en sådan idag så nu väntar jag med spänning på att den kommer hem. Jag valde en modell som laddar mobilen trådlöst men den har även två st USB uttag. Allt får ström från navigator hållaren precis som original navigatorn hade fått. Precis som navigatorn så går denna hållare att låsa fast med nyckeln.
0F250E23-3C03-4AB2-A5DF-682B15EBDE1F.png

Här kommer en länk och en video till produkten som jag beställt. Återkommer med en rapport angående kvalitén.
Mobil hållare
Länk till Youtube klipp
6612B068-E301-4D7E-87CB-BA255309219B.png

Saknar också det.. Nu på äldre dagar kör man 155cc :monkey::laugh2:
Men den brann upp så har bara 110cc kvar så kollar lite på en Er-6 för att få tillbaka känslan lite..

mc.jpg

mc3.jpg

Haft många vänner inkl jag själv med helsystem/halvsystem som satt igång billarm med sitt ljud. Men att höra Motogp på nära håll var det värsta jag varit med om. Inga db killers där inte.
Rossis Ducati på bild. Dock inget bra avsnitt i hans karriär. Fin hoj dock :thumbsup:

rossi.jpg

Haft många vänner inkl jag själv med helsystem/halvsystem som satt igång billarm med sitt ljud. Men att höra Motogp på nära håll var det värsta jag varit med om. Inga db killers där inte.
Rossis Ducati på bild. Dock inget bra avsnitt i hans karriär. Fin hoj dock :thumbsup:

rossi.jpg
Coolt! MotoGP vill jag besöka någon gång.

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar