Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Leta upp en husqvarna 501fe o träna åk på bakskärmen genom walking street...24r ute nu med quick shifter o nya mapp regleringen samt konisk xact framgaffel..
Jag e på han på biltvätten att sälja sin som står i ett hörn där men han vägrar. Även en av frugans kunder har köpt och sålt några men han vägrar sälja till mig han med. 60-tal tror jag dom e. Svindyra
Jag e på han på biltvätten att sälja sin som står i ett hörn där men han vägrar. Även en av frugans kunder har köpt och sålt några men han vägrar sälja till mig han med. 60-tal tror jag dom e. Svindyra
OK så gammal Vespa är dyr?
Retro märket började ju säljas där ny modell och fick publicet för par år sen hade vart cool sett foton på din farsas från 60 talet, en sådan i original kan nog dra in en hel del original.
hade vi inte funderat på flytt hade det blivit fino eller vespa.
OK så gammal Vespa är dyr?
Retro märket började ju säljas där ny modell och fick publicet för par år sen hade vart cool sett foton på din farsas från 60 talet, en sådan i original kan nog dra in en hel del original.
hade vi inte funderat på flytt hade det blivit fino eller vespa.
Kollade lite vespa för par år sen när det börja bli lite halvretro i Thailand.
Dom nya modellerna säljs i butik nu och inte inte mer än 89.000 baht ny för 2000 modellen.
Var 60 tal retro jag tänkte.
Jag vägrar nu att göra affärer med Thai, flera ggr har de höjt priset, dvs ett pris i annonsen sen när man kontaktar dem för köp så höjer de rejält , Fu..k. att göra affärer med Thaifolk . Ingen som helst moral i de flesta fall tyvärr. handlar nu bara av faranger samt möjligtvis av Thai jag känner väl
Jag vägrar nu att göra affärer med Thai, flera ggr har de höjt priset, dvs ett pris i annonsen sen när man kontaktar dem för köp så höjer de rejält , Fu..k. att göra affärer med Thaifolk .
Jag har varit med om att skriva hyreskontrakt med iranier, de skriver på och godkänner därmed avtalet, sedan blir det skitjobbigt då de verkar tycka att det är därefter som förhandlingarna börjar!
Jag har varit med om att skriva hyreskontrakt med iranier, de skriver på och godkänner därmed avtalet, sedan blir det skitjobbigt då de verkar tycka att det är därefter som förhandlingarna börjar!
Frugan påstår att de höjer då de förstår att det är en Farang de är på väg att sälja till . Ganska många direkta rasister här som hatar faranger, bara att inse att de är som många Svenskar exempelvis, skall fasen inte sälja till en ba....e säger många, kanske samma här
Frugan påstår att de höjer då de förstår att det är en Farang de är på väg att sälja till . Ganska många direkta rasister här som hatar faranger, bara att inse att de är som många Svenskar exempelvis, skall fasen inte sälja till en ba....e säger många, kanske samma här
Kollade lite vespa för par år sen när det börja bli lite halvretro i Thailand.
Dom nya modellerna säljs i butik nu och inte inte mer än 89.000 baht ny för 2000 modellen.
Var 60 tal retro jag tänkte.
En sån här ska du skaffa dej när du flyttar till Sverige, en Lamberätta 150 cc - 62 det är retro, Vespa Ok men Lamberttan är bättre,
längre och så sitter motor mitt i ramen som en vanlig mc, vespa har motor lite på sidan där bak lite mera svår körd. Har haft båda
dotter har fått vespan och sonen får Lamberättan. Dom är värda ca 30-40 tusen renoverade
En sån här ska du skaffa dej när du flyttar till Sverige, en Lamberätta 150 cc - 62 det är retro, Vespa Ok men Lamberttan är bättre,
längre och så sitter motor mitt i ramen som en vanlig mc, vespa har motor lite på sidan där bak lite mera svår körd. Har haft båda
dotter har fått vespan och sonen får Lamberättan. Dom är värda ca 30-40 tusen renoverade
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.