MC och allt som hör till oavsett land

Har du kollat på några 50-talare? Det är något som skulle intressera mig personligen.
Jag e på han på biltvätten att sälja sin som står i ett hörn där men han vägrar. Även en av frugans kunder har köpt och sålt några men han vägrar sälja till mig han med. 60-tal tror jag dom e. Svindyra

Jag e på han på biltvätten att sälja sin som står i ett hörn där men han vägrar. Även en av frugans kunder har köpt och sålt några men han vägrar sälja till mig han med. 60-tal tror jag dom e. Svindyra
OK så gammal Vespa är dyr?
Retro märket började ju säljas där ny modell och fick publicet för par år sen hade vart cool sett foton på din farsas från 60 talet, en sådan i original kan nog dra in en hel del original.
hade vi inte funderat på flytt hade det blivit fino eller vespa.

OK så gammal Vespa är dyr?
Retro märket började ju säljas där ny modell och fick publicet för par år sen hade vart cool sett foton på din farsas från 60 talet, en sådan i original kan nog dra in en hel del original.
hade vi inte funderat på flytt hade det blivit fino eller vespa.
Min farsa har två st från 2013

Ny trumpet i år....får bli komplett system för en gångs skull:cool:
1687976290176.png

Jag vägrar nu att göra affärer med Thai, flera ggr har de höjt priset, dvs ett pris i annonsen sen när man kontaktar dem för köp så höjer de rejält , Fu..k. att göra affärer med Thaifolk . Ingen som helst moral i de flesta fall tyvärr. handlar nu bara av faranger samt möjligtvis av Thai jag känner väl

Jag vägrar nu att göra affärer med Thai, flera ggr har de höjt priset, dvs ett pris i annonsen sen när man kontaktar dem för köp så höjer de rejält , Fu..k. att göra affärer med Thaifolk .
Kan det helt enkelt vara deras affärskultur?

Jag har varit med om att skriva hyreskontrakt med iranier, de skriver på och godkänner därmed avtalet, sedan blir det skitjobbigt då de verkar tycka att det är därefter som förhandlingarna börjar! :oops:

Kan det helt enkelt vara deras affärskultur?

Jag har varit med om att skriva hyreskontrakt med iranier, de skriver på och godkänner därmed avtalet, sedan blir det skitjobbigt då de verkar tycka att det är därefter som förhandlingarna börjar! :oops:
Frugan påstår att de höjer då de förstår att det är en Farang de är på väg att sälja till . Ganska många direkta rasister här som hatar faranger, bara att inse att de är som många Svenskar exempelvis, skall fasen inte sälja till en ba....e säger många, kanske samma här

Frugan påstår att de höjer då de förstår att det är en Farang de är på väg att sälja till . Ganska många direkta rasister här som hatar faranger, bara att inse att de är som många Svenskar exempelvis, skall fasen inte sälja till en ba....e säger många, kanske samma här
Hur länge har du bott i Thai ??? verkar som du är en 2 veck turist som inte vet vad du beskriver, alla som varit där längre
än 14 dar vet

Kollade lite vespa för par år sen när det börja bli lite halvretro i Thailand.
Dom nya modellerna säljs i butik nu och inte inte mer än 89.000 baht ny för 2000 modellen.
Var 60 tal retro jag tänkte.
En sån här ska du skaffa dej när du flyttar till Sverige, en Lamberätta 150 cc - 62 det är retro, Vespa Ok men Lamberttan är bättre,
längre och så sitter motor mitt i ramen som en vanlig mc, vespa har motor lite på sidan där bak lite mera svår körd. Har haft båda
dotter har fått vespan och sonen får Lamberättan. Dom är värda ca 30-40 tusen renoverade

IMG_0926.JPG

IMG_0927.JPG

En sån här ska du skaffa dej när du flyttar till Sverige, en Lamberätta 150 cc - 62 det är retro, Vespa Ok men Lamberttan är bättre,
längre och så sitter motor mitt i ramen som en vanlig mc, vespa har motor lite på sidan där bak lite mera svår körd. Har haft båda
dotter har fått vespan och sonen får Lamberättan. Dom är värda ca 30-40 tusen renoverade

IMG_0926.JPG

IMG_0927.JPG
Känsliga för vind / blåst pga små hjul. Ok att ha i stadsmiljö .

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar