MC och allt som hör till oavsett land

Kommer nog beställa en del lull lull i morgon till BMWn. Vi får se om hela listan hamnar i varukorgen :p

A7F846F8-4725-4FCB-9FE0-5E1BA0322C9B.jpeg

Har också tänkt i banorna med "sport ljuddämpare" men är lite kluven tack vare bafflern.. :rolleyes: . Helst byta hela vägen men då tillkommer ny mappning samt blir en rejäl kostnads ökning då. Man kan ju borra bort bafflern så ingen felindikering ges men samtidigt förstör man orginaliteten...?

Har också tänkt i banorna med "sport ljuddämpare" men är lite kluven tack vare bafflern.. :rolleyes: . Helst byta hela vägen men då tillkommer ny mappning samt blir en rejäl kostnads ökning då. Man kan ju borra bort bafflern så ingen felindikering ges men samtidigt förstör man orginaliteten...?
Ja blir dyrt med helsystem. Jag beställer den som var till 2013 årsmodell av GS då kan man i alla fall ta ur db-killern. Köper du en BMW Akra till din årsmodell 2020 så kan du inte göra ett skit. Hojta till om du vill ha slip-on så fixar jag artikelnummer och köpställe till dig.

På fredag har dom lovat 8plusgrader och sol. Då åker hojen ut. Helgen ser också okej ut men kalla nätter så vanskligt. Torkar det bara upp så kör jag. Vill inte köra om det är grisigt. Jäklar vad jag längtar nu. Åka och fika i någon MC butik på lördag kanske. Skall åka till BMW och hämta mina grejor där. Åker antingen BMWn eller Aprilian. Lovar att lägga ut bilder här i så fall.

92609CFC-0D16-4A7B-AADA-D9AFDD108375.jpeg

9D14A126-24EF-4CA1-96AB-CD94FFBE5101.jpeg

På fredag har dom lovat 8plusgrader och sol. Då åker hojen ut. Helgen ser också okej ut men kalla nätter så vanskligt. Torkar det bara upp så kör jag. Vill inte köra om det är grisigt. Jäklar vad jag längtar nu. Åka och fika i någon MC butik på lördag kanske. Skall åka till BMW och hämta mina grejor där. Åker antingen BMWn eller Aprilian. Lovar att lägga ut bilder här i så fall.

Tidigt ute hör jag, hahaha

Såg inte "mud slingern" i önskelistan...

Liknande trådar

A
Svar
95
Visningar
14 K
Gazton
G
W
Svar
46
Visningar