Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jag slog till på en 701a. Vi får se när dom kan leverera Dom skulle få hem hojar under denna eller nästa vecka. Beställde även barkbusters i aluminium, värmehandtag och stödförstorare. Fick lite rabatt samt så bjöd dom på monteringen.
Beställde vinterdäck till 701an igår. Det blev Continental TKC 80 med extradubb. Dubbat för vanlig väg. Jag börjar med det. Var inte på att köpa extra fälgar och sko dom med riktiga enduro däck och endurodubb men blev så jäkla dyrt så får vänta. Blir kul att kunna köra MC även på vintern.
Pga extradubb i däcken blev det lite längre leveranstid men det spelar ju ingen roll då jag inte får hojen förens nästa vecka.
Min GS fick sep2020 - juni2021 och 600mil på sig att övertyga mig. Den lyckades inte utan blev en KTM igen med lite karaktär. GSn var en jäkla fin hoj men noll karaktär tyvärr.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.