Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
I Sverige vet jag att det finns speciell spray man sprutar i hjälmen för att göra rent. Kvalitets hjälmar har oftast uttagbart foder som går att tvätta. Jag använder alltid balaklava i mina hjälmar i Sverige för att inte grisa ner dom. Pratar vi billigare hjälmar i Thailand så rekommenderar jag nästan att byta hjälm. Speciellt om den har några år på nacken.
Har ju polare som var nära köra ihjäl sig, men ryggplatorna rädda han.
Dom kör som galningar, jag gillar det väl inte utan tycker man skall göra som du köra på bana.
Så jäkla glad för Aprilias vinst i MotoGP. Som dom har kämpat. Deras 8e år i MotoGP. Ett litet fabriks team med en låg budget jämfört med dom andra fabriks teamen. Aleix var beredd att ge upp sin MotoGP karriär när resultaten uteblev. Han kämpade vidare och var Aprilia trogen. Idag var hans 200e GP start och 1a vinst i kungaklassen MotoGP.
Nu saknar jag mina Aprilia som jag dessvärre har sålt.
Motorcykelhjälmar har en begränsad livslängd och i vissa fall kan de behövas byta ut så ofta som vartannat år. Men en ny undersökning visar att nästan var tredje mc-förare kör med en hjälm som är äldre än fyra år, vilket kan vara farligt. Blir dyrt i längden ..(.obs klistrat in från vi bilägare)...
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.