Netflix i Thailand.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

A

anonymous

Gäst
Efter tjöt från @nmax att netflix är så bra så har jag nu signat up för en gratis månad.
Hade netflix app på TV:n och den funkade jätte bra, kan få många av filmerna även dubbade eller textade på Thai.

Så nu har jag vart TV nörd och kollat mer tv än jag gjort på flera år dom senaste 3 dagarna, 20 avsnitt av Broklyn nine nine ;)

Rullar på bra med nätet jag har, har valt paket som även kör HD, inget buffrande och kanon kvalitet.

Jäkla @nmax lura in mig i tv träsket 5555555, men rätt bra på kvällen när frugan och sonen lagt sig, dom brukar gå till sängs redan vid 20-21.

Så behåller nog Netflix fanns mycket bra animerat för barn med.

Jag kolla nästan inte tv alls innan jag hitta netflix men nu e det rätt mysigt med ett par tim på kvällen. Lätt att man plöjer en 4-5 avsnitt på en serie/kväll.
Bara större tv nu då Jonas [emoji6]

Jag kolla nästan inte tv alls innan jag hitta netflix men nu e det rätt mysigt med ett par tim på kvällen. Lätt att man plöjer en 4-5 avsnitt på en serie/kväll.
Bara större tv nu då Jonas [emoji6]
Har 65" 3D det duger gott åt mig, LG 3D är riktigt bra aldrig gillat 3D innan jag såg det på LG.
Sen köpte jag ny hemmabio idag LG med trådlösa högtalare bak.
Så nästan komplett nu inför regnsäsongen plus lagt in overwatch på datorn ;)
Var det sådana här fåtöljer du menade ;)
20160831_195255.jpg

Men idag får nog Netflix kliva åt sidan för en biofilm kanske, kanske gå och kolla på Suicide squad.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp