PanPan
Forumveteran
Jag ser mig inte som rasist idag men andra gör nog helst sådana som suttit på sin trygga Ö och inte sett problemen i delar.
Inga problem här heller men är uppväxt i områden med hög krimminalitet så känner väl till.
Dock har jag åsikter om hur man skall bete sig i ett civiliserat samhälle och behöver inte rasistlägga det.
Jag har också åsikter om fritt demokratiskt jämställt land där jag har åsikter om kvinnoförtryck, religionsstyre, klanstyre, rasism, mänskliga rättigheter, åsiktsfrihet etc.
Känner mig inte som rasist när dessa krafter tränger sig in i Sverige, vill inte ha dom här, dom kan dra åt helvette och det gör enligt mig inte mig till rasist.
Inga problem här heller men är uppväxt i områden med hög krimminalitet så känner väl till.
Dock har jag åsikter om hur man skall bete sig i ett civiliserat samhälle och behöver inte rasistlägga det.
Jag har också åsikter om fritt demokratiskt jämställt land där jag har åsikter om kvinnoförtryck, religionsstyre, klanstyre, rasism, mänskliga rättigheter, åsiktsfrihet etc.
Känner mig inte som rasist när dessa krafter tränger sig in i Sverige, vill inte ha dom här, dom kan dra åt helvette och det gör enligt mig inte mig till rasist.