Turistatraksjoner i Thailand .

Einar

Forumveteran
" Monkey Hill " som den blir kalt , er en stor turistatraksjon i Chonburi .som heiter på Thai Khao Sam Muk , svenskene her kaller den Ape kullen . Apekattene kan sitte på fanget ditt og spise banan . Og respekterer du apene , respekterer dei deg ,Men ikke terg dei opp . Ein Mann fra Tromso Norge var her og kjopte banan for å mate apena . Han strekte handa frem med ei banan og når apen tok bananen rykka han handa til bake flere ganger ,og apen blei forbanna og beit Tromso mannen i fingen ,som han blodde , Og han blei forbanna og sa att alle apene skulle vert avliva dei er farlig , sa han .

20191128-125753-largejpg.webp

45722457_2540369535988282_6794229750752608256_n.webp

45797259_2540368552655047_3351835470421032960_n.webp

ty6.webp

Ape-kullen eller Khao Sam Muk er ett helligt fjeltopp som er mange sanne historier om . Her kommer det på hundrevis av turister hver dag . På denne fjelltoppen er det 5 store kinesiske budda tempel . Her vil jeg visa en sann historie som er over 100 år gammel , som alle i Thailand kjenner til om kjerlighets paret Muk og Sean . Anbefaler å se Video filmen som er teksta på engelsk .

Ape-kullen eller Khao Sam Muk er ett helligt fjeltopp som er mange sanne historier om . Her kommer det på hundrevis av turister hver dag . På denne fjelltoppen er det 5 store kinesiske budda tempel . Her vil jeg visa en sann historie som er over 100 år gammel , som alle i Thailand kjenner til om kjerlighets paret Muk og Sean . Anbefaler å se Video filmen som er teksta på engelsk .

Trykk på Visa på Youtube som er undestreka , så vises Videoen ,

Her er kjærlighets historien svært forkorta , men du kan lese inhaldet ,alle Thai har hort historien .

Screenshot 2026-04-11 143957.webp

Liknande trådar

Tillbaka
Topp