T
TS73
Gäst
Att utnyttja andras känslor och ensamhet fungerar tyvärr alltid.Hjärta på den <3
Sorgligt och ett misslyckande att vissa kan fortsätta i så många år utan att nån ingriper.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Att utnyttja andras känslor och ensamhet fungerar tyvärr alltid.Hjärta på den <3
Sorgligt och ett misslyckande att vissa kan fortsätta i så många år utan att nån ingriper.
Tyvärr är det så.Att utnyttja andras känslor och ensamhet fungerar tyvärr alltid.
Nu missuppfattade du nog lite, var nog ingens mening att trycka ner nån.Tack för input..ni är till sååå mycket hjälp nu grabbar..
Jag tror inte det handlar så mycket om att vara just "kärlekskrank", utan en effekt av att bli sedd, något man inte blir här hemma, om man inte besitter de rätta kvaliteerna
Ja, jag är naiv, jag tror gott om alla människor, det är vi nog många som är, det kostar emellanåt
Men jag blir samtidigt förbannad när folk spelar på min snällhet och utnyttjar den, jag tycker det ni gör är så barnsligt va, ni tror inte alla som köpt deras upplägg vet att det blev fel, och skäms för sin naivitet.?
Det hjälper liksom inte att ni sitter o trycker ner folk än mer...det får bara folk som drabbas att hålla käften och gå vidare, så dessa kan fortsätta lura än fler "kärlekskranka och naiva gubbar"...
Sådana blåsningar hade nog Matilda gått på med. Blåögd.... Att kunna lägga upp och sprida vidare om denna scam får väl vara i välmening. Tummen upp att vilja varna om dessa. Jag må ej vara ensam om att ha bokat skumma bokningar med buss.... flyg... tåg?Nu missuppfattade du nog lite, var nog ingens mening att trycka ner nån.
Men det är ju sant att det bara är snälla gubbar som tror gott om alla som går på såna här blåsningarna.
Att man är snäll och tror gott om folk är ju eg en väldigt fin egenskap men tyvärr gör den också att man lätt blir ett offer.
Jag tycker inte att man ska hymla om detta, i dagens samhälle med allt fake och scams överallt inte minst på Facebook så är det väl bra om man uppmärksammar detta så kanske den som vet med sig att han är snäll och tror gott om alla tänker sig för lite mer.
10 år räcker inte, det är minst 15 år sedan jag läste om Maliwan på mpr samma kör behövde pengar för att ta sej till sverige. Det där är en scam som återkommer med olika mellan rum, man plockar några rookies på 80/100000 skr sen ligger man lågt ett tag låter spåren svalna för att senare återkomma med ett annat namn och en annan historiaDet är inte försent att göra en anmälan för dig heller, fast det pågått i 10år. Fast du kanske inte vill gola på din kompis
Blev lite fel där tror jag
Nej, vi är oskyldiga.Eller forumcensur....
/Enis
Tyder ju på at kundunderlaget är stort.Om Du läser vad Du själv skrivit, så ser Du att detta är bedrägeri, och som andra sagt, detta har pågått i åratal, och basen för
dessa bedrägerier är med stor sannolikhet i Sverige...
Bra att du synade bluffen på en gång annars kan det bli dyrt… Har själv ingen erfarenhet av den nämnda sida . Jag träffade min fru på TinderHej och tack för tråden och insläppet.
Jag började prata med en tjej igår på ThaiCupid och tyckte hon skrev lite snabbt (för snabbt). Jag får säga att hon är väldigt duktig på att få en känna sig älskad. Vi pratade även med videochat, men laggade så mycket så kan mycket väl varit inspelad video, men ljudet var bra.
Jag började kolla upp länken till sidan där hon arbetade och det är ju samma sida fast med hennes namn på bilden som många redan postat.:
index men googlade den så kom man ju index där hon har annat namn!
Blev lite misstänksam då och när jag googlade och så kom denna tråden upp och allt hon skrivit till mig är samma med exakta ord som redan beskrivits här på forumet.
Den här gången heter hon Anusara /Elin Eriksson Anusara / 29 / Kvinna / San Sai, Chiang Mai, Thailand | ThaiCupid.com
Idag sa hon att hon ska spela in en video av sin arbetsdag och skicka till mig.
På något sätt är jag glad att jag inte kommit så långt ännu i konversationen men ändå lite besviken på att de luras så.
ThaiCupid är och har varit en av de "bättre" och mer välrenommerade kontaktannons sighterna när det gäller thailandskoppling ingen skillnad från Tinder typ MEN det gäller att alltid vara på sin vakt, på internet, på krogen, i verkligheten.Hej och tack för tråden och insläppet.
Jag började prata med en tjej igår på ThaiCupid och tyckte hon skrev lite snabbt (för snabbt). Jag får säga att hon är väldigt duktig på att få en känna sig älskad. Vi pratade även med videochat, men laggade så mycket så kan mycket väl varit inspelad video, men ljudet var bra.
Jag började kolla upp länken till sidan där hon arbetade och det är ju samma sida fast med hennes namn på bilden som många redan postat.:
index men googlade den så kom man ju index där hon har annat namn!
Blev lite misstänksam då och när jag googlade och så kom denna tråden upp och allt hon skrivit till mig är samma med exakta ord som redan beskrivits här på forumet.
Den här gången heter hon Anusara /Elin Eriksson Anusara / 29 / Kvinna / San Sai, Chiang Mai, Thailand | ThaiCupid.com
Idag sa hon att hon ska spela in en video av sin arbetsdag och skicka till mig.
På något sätt är jag glad att jag inte kommit så långt ännu i konversationen men ändå lite besviken på att de luras så.
ThaiCupid är och har varit en av de "bättre" och mer välrenommerade kontaktannons sighterna när det gäller thailandskoppling ingen skillnad från Tinder typ MEN det gäller att alltid vara på sin vakt, på internet, på krogen, i verkligheten.
Tur att inte blev blåst och som de sa i Hill Street Blouse Let's be careful out there.
Det låter ju illavarslande. Jag är ju ute efter en kvinna, inte en l*dyboy.På thaiCupid är 90 % av medlemmarna katoyer.
BTT
Det låter ju illavarslande. Jag är ju ute efter en kvinna, inte en l*dyboy.