NORWEGIAN

D

DJ CAT

Gäst
Några erfarenheter från detta bolag?
Priset på bkk-cph direkt flyg ligger på ca 2300 med 20+20kg bagage vilket låter otroligt billigt.

Enligt min åsikt så är Norwegian ett kanonbra bolag , du lägger ju nivån på din resa i förhållande till kostnaden ,. Ett tips är att välja till + menyn som ger er lite dricka samt två måltider . Säten bra , välj om du har långa ben om möjligt plats närmast mittgången . Bra stolar , underbart tyst och bekväm kärra , PRISVÄRT ? JA !!
Extra bagage är dessutom billigt ,,
Åker själv gärna med dessa och har inget att klaga på ......................;)

Thai air NEJ TACK !!

Från Arlanda är det samma tider sin Thai på nerven. Hem dagtid, men skönt komma hem på eftermiddagen, dock inte kul att gå upp tidigt för incheckning vid 6 på morgonen i BKK.

Vi har nyttjat Norwegian sista gångerna dvs totalt 4 ggr. Jag blev lite besviken sista gången då jag kom 2 timmar före incheckning och fick ändå jäkta för att hinna med. På tok för lite folk vid incheckningen. Men annars totalt helnöjd. Luleå - Bangkok 2900 kr utan käket. Tar med mig smörgåsar o frukt och köper en 6 pack vid taxfree.

I mitt fall så tycker jag de är överläget bästa bolag då jag bara bokar enkelbiljetter. Var kan du, till rimligt pris, göra det. Skälet är att jag har gamla föräldrar och vid akut situation så erbjuder Norwegian (om jag nu inte missat något) förmånligaste priset + direktflyg. Icke att förakta.

Tillbaka
Topp