Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir lika illa som förra året. Tydligen börjar askmolnen blåsa mot våra trakter igen. Måtte Grimsvötn lugna ner sig, det är 3 veckor kvar till LOS nu.
Nu får vi verkligen hoppas att det inte blir lika illa som förra året. Tydligen börjar askmolnen blåsa mot våra trakter igen. Måtte Grimsvötn lugna ner sig, det är 3 veckor kvar till LOS nu.
Jag hoppas verkligen att det kommer att lugna ner sej. Skulle jag väl vara på plats och inte kan komma hem direkt, är ett mindre problem. Men jag vill ju dit, inte sitta fast här i sommar.
Jag vet faktiskt inte, allt verkar ju bero på vilket håll vindarna går åt. Som det är just nu så tycker jag det blåser runt,runt.
Men jag hoppas verkligen att det ska bli smidigare och bättre än förra året.
Det ser ju inte så farligt ut just nu, men får Katla ett stort utbrott så bör du nog komma hem snarast, Kycklingen. Hekla däremot brukar nog inte orsaka några större askmoln, den ligger ju inte under en glaciär.
Det ser ju inte så farligt ut just nu, men får Katla ett stort utbrott så bör du nog komma hem snarast, Kycklingen. Hekla däremot brukar nog inte orsaka några större askmoln, den ligger ju inte under en glaciär.
För mig är det nog bäst att dra illa kvickt. Har planerad tur den 22:a juli.
Annars blir det att ta cykel till Uzbekistan och sedan tåg till Tadzjikistan för att förhoppningsvis hitta ett flyg som går till Thailand.
Sketna vulkaner.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.