OS 2021

Synd om damerna och resultatet gå ju alltid att diskutera men jag tycker nog Canada hade lika bra chanser som Sverige att avgöra. Jag blir därimot irriterad på "studioexperten" Jonas Karlsson eller vad han heter när han säger att att Asllanis straff var bra men hon missade, hur tusan kan en missad straff vara bra som inte ens blir slagen innanför målramen, han måste ju varit i chocktillstånd. Men jag kanske hörde fel.

Synd om damerna och resultatet gå ju alltid att diskutera men jag tycker nog Canada hade lika bra chanser som Sverige att avgöra. Jag blir därimot irriterad på "studioexperten" Jonas Karlsson eller vad han heter när han säger att att Asllanis straff var bra men hon missade, hur tusan kan en missad straff vara bra som inte ens blir slagen innanför målramen, han måste ju varit i chocktillstånd. Men jag kanske hörde fel.
Jo nog tyckte jag att jag hörde samma sak. Men jag tycker mest synd om Caroline Seger som brände straffen som skulle ge guld. Även de mest erfarna kan missa och den missen kommer hon att få svårt att glömma. :'(

Hej

Valet av straffläggare går ju alltid att diskutera, några av dom verkade väldigt nervösa, men totalt sett måste man ändå vara nöjda som tog sig till final och straffsparkar är ju något av ett lotteri.

Mvh isa n lover

du kan väl inte anklaga Ludmila för att få gräddfil och svenskt medborgarskap, någon svensk måste ha gett henne detta
Varför blandar du in Ludmilla när du citerar ett inlägg jag skrev om Duplantis, gräddfilen fick hon kanske köpa själv om det inte var Johan som handlade åt henne, Det var folkpartigubben Bengt Westerberg som hjäpte till med att snabbutreda hennes ansökan om medborgarskap genom att stöta på immigrationsverket om att snabba på så att hon kunde tävla som svensk i os eller om det var vm.

Varför blandar du in Ludmilla när du citerar ett inlägg jag skrev om Duplantis, gräddfilen fick hon kanske köpa själv om det inte var Johan som handlade åt henne, Det var folkpartigubben Bengt Westerberg som hjäpte till med att snabbutreda hennes ansökan om medborgarskap genom att stöta på immigrationsverket om att snabba på så att hon kunde tävla som svensk i os eller om det var vm.
Låter som ministerstyre isf, vilket är förbjudet.

Han var väl inte minister då men han var med i någon kommité inom svensk idrott men hur eller hur så är det fel att få företräde till svenskt medborgarskap bara för att det ska idrottas.
alltså om en expert som är anställd på en nyckelposition vill ha snabbehandling av medborgarskapet för att resa enklare resa mellan företagets fabriker skall han nekas det. T. ex. en med Isrealiskt pass kan inte resa till vissa länder.

alltså om en expert som är anställd på en nyckelposition vill ha snabbehandling av medborgarskapet för att resa enklare resa mellan företagets fabriker skall han nekas det. T. ex. en med Isrealiskt pass kan inte resa till vissa länder.
Blir ju lite fel jämförelse, det fanns väl svenska tjejer som kunde skuttat runt på en löparbana.

ledsen men ibland vet jag inte vem jag skickar svar till, det finns två alternativ ett förmycket för mej

9 medaljer blev det för lilla Sverige. 1 bättre än SOK s mål. Skapligt eller vad tycker ni? Själv tycker jag vi borde kunna prestera bättre i kampsporterna bla. Thailand tog 1 guld samt 1 brons om jag minns rätt. Hoppas att @PanPan berättat för sin fru att ”vi” fick 3 guld och 6 silver ;)
Hej

Klart godkänt och vi hade ju med minsta lilla tur fått ett par till.

Mvh isan lover

Liknande trådar

Tillbaka
Topp