Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo nu måste dom hitta på nåt om dom ska vinna det här,det böljar fram och tillbaka. Men om dom ska vinna hemma så skulle det ju bli jordens fest där i Luleå.
Ser ut att bli nervdaller i Luleå på torsdag. Jag kom precis hem från ett möte som tog nästan hela kvällen, nu är det inte lönt att sätta igång TV:n. Men på torsdag är det mötesfritt.
Absolut, om ca 4 månader är det dags att starta en ny tråd. Jag har börjat nedräkningen. Vi får trösta oss med VM som börjar imorgon mot Österrike. Heja Tre Kronor!
Om jag summerar så var nog Färjestad lite tyngre och bättre. Och då rinner puckarna oftast rätt väg under utslagsgivande 7 matcher. De var favorit till Guldet men strulade i början då toppspelarna såg omotiverade ut. Men i slutspelet tändes gnistan och de tog fram sin skicklighet. Bara gratulera. Nu får vi se framåt...men hur behålla Omark.?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.